מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשע״ז 22.12.2016

אור וחיות באלעד בהתוועדות י"ט כסלו

מאות השתתפו בהתוועדות העוצמתית שהתקיימה באלעד ביום שני י"ט כסלו באולם אירועים בעיר בה נטלו חלק מכל גווני הציבור בכלל והציבור החסידי בפרט  אור וחיות באלעד
אור וחיות באלעד בהתוועדות י
מאות השתתפו בהתוועדות העוצמתית שהתקיימה באלעד ביום שני י"ט כסלו באולם אירועים בעיר בה נטלו חלק מכל גווני הציבור בכלל והציבור החסידי בפרט.

האורח פה מפיק מרגליות הרב יעקב גולדשמיד מראשי ישיבת תומכי תמימים בכפר חב"ד דיבר מענינו של יום וכן על החשיבות והנחיצות ללמוד חסידות והפליא בחידושה והפצתה של באופן של חב"ד.

בהתוועדות שנמשכה עד לשעות הקטנות של הלילה התוועדו הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי שליט"א רב קהילת חב"ד בעיר והרב ישראל זושא הורביץ שליט"א רב קהילות החסידים בעיר אשר עוררו על לימוד החסידות בעיון בשילוב סיפורים ייחודיים על הרבי. כיבד בנוכחותו ראש העיר אלעד ר' ישראל פרוש.

כמו"כ שרו את ניגוני בעל התניא וביניהם את הניגון "ד' בבות" שלאחריו נעמד הקהל על רגליו ורקד בשמחה עצומה זמן רב. את הערב הנעימו הזמר החסידי ר' אליסף חפץ בליווי האורגניסט האמן ר' רובי פוירשטיין. דף של חלוקת הש"ס הועבר בין המשתתפים לקיים את בקשתו של אדמוה"ז בסיום הש"ס עד לי"ט כסלו הבעל"ט.

ההתועדות נערכה ע"י "היכל החסידות" הפועל רבות להפצת תורת החסידות בעיר שע"י ר' שלום רוזנברג בסיוע "מעייני ישראל באה"ק" וקהילת חב"ד באלעד ובעזרתם הרבה של ר' יניב ארוסי ור' שחר יצחקי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.