מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשע״ז 22.12.2016

י"ט כסלו בנתניה: הרב יעקב קטן התוועד

הרב יעקב קטן משפיע ומנהל רוחני בישיבת חב"ד באלעד סחף את המוני המשתתפים בהתוועדות י"ט כסלו בנתניה. במהלך התוכנית המרתקת נשאו דברים, הרב מנחם ולפא, רב הקהילה ויו"ר המוסדות, הרב עמיהוד לוין רב קהילת אברכים וראש כולל תפארת נתניה והרב יוסף חיים גבאי יו"ר מוסדות וקהילת תפארת למשה ועוד רבנים חשובים. ארגן את ההתוועדות הרב נח סוליש מנהל אגף הפעילות בבית חב"ד  י"ט כסלו בנתניה
י
צילום: משה עמוס
הרב יעקב קטן משפיע ומנהל רוחני בישיבת חב"ד באלעד סחף את המוני המשתתפים בהתוועדות י"ט כסלו בנתניה. במהלך התוכנית המרתקת נשאו דברים, הרב מנחם ולפא, רב הקהילה ויו"ר המוסדות, הרב עמיהוד לוין רב קהילת אברכים וראש כולל תפארת נתניה והרב יוסף חיים גבאי יו"ר מוסדות וקהילת תפארת למשה ועוד רבנים חשובים. ארגן את ההתוועדות הרב נח סוליש מנהל אגף הפעילות בבית חב"ד.

לקראת חג הגאולה י"ט כסלו, יום גאולתו של אדמו"ר הזקן – בעל התניא והשולחן ערוך, מייסד חסידות חב"ד, ממאסרו ברוסיה הצארית. ארגן אגף הפעילות של חב"ד בנתניה, ערב רב רושם, עם דוברים מהשורה הראשונה. שהעבירו הרצאות, במסגרת ההתוועדות המרכזית, שכללה גם סעודה עשירה.

הקהל הרב, גדש את האולם רחב הידים, של בית הכנסת והמרכז הקהילתי 'באר-חיה', של חב"ד בצפון נתניה. כאשר כל הזמן, זורמים גלים של משתתפים נוספים. שהצטופפו בכל מקום אפשרי, ברחבי האולם.

הופיעו לפני הקהל, הרב מנחם ולפא השליח הראשי של הרבי לעיר נתניה, ורב קהילת חב"ד בעיר, שדיבר בעניינו של יום י"ט כסלו ומסריו לימינו. הרב עמיהוד לוין ראש כולל תפארת נתניה ורב קהילת האברכים, ומחשובי רבני העיר. דבר במעלת ספרו של הרבי הזקן "שולחן ערוך הרב". וסיפר על הקשר של משפחתו לחסידות חב"'ד ועל פגישת אביו, רב העיר הרב משה לוין זצ"ל, עם הרבי.

כן הופיעו לפני הקהל הרב חיים מוזן שדיבר בענייני היום, ועל מפעל השלוחים של הרבי.
את ברכת המועצה הדתית, הביא לאירוע, הרב שלום בר שפיצר, המנכ״ל הממונה על הכשרות במועצה הדתית, שדיבר על המהפכה הרוחנית הגדולה, שפעל אדמו״ר הזקן, בגילוי תורת חסידות חב״ד והוראותיה.

הרב יוסף חיים גבאי רב מוסדות וקהילת "תפארת למשה", העלה על נס, את פעילותו של הרבי ושלוחיו בארצות צפון אפריקה.

כיבד את הערב בנוכחותו גם הרב ראובן מטוסוב שליח חב"ד בלשכת חב"ד ליובאוויטש בפריז צרפת, שסיפר על שליחותו של אביו זצ"ל, 45 שנה, בהקמת מוסדות חב"ד, תלמודי תורה וישיבות במרוקו, בציווי הרבי.

המתוועד הראשי, שקיבל את רשות הדיבור וריגש את הקהל עד השעות הקטנות של הלילה, היה הרב יעקב קטן שליט"א, משפיע ומנהל רוחני בישיבת חב"ד באלעד.

ניהל והנחה את הערב ביד רמה ובכשרון רב, הרב נחום גולדשמיד, משלוחי הרבי בצפון נתניה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.