מערכת COL | יום כ"א כסלו ה׳תשע״ז 21.12.2016

סיקור חג הגאולה בקרית גת ● גלריה

מאות משתתפים גדשו בהמוניהם ביום שלישי האחרון את אולמי אור החיים שבמרכז הקריה החרדית, באירוע שנהפך מכבר למסורת רבת שנים בקרב תושבי העיר ● האירוע התקיים בהשתתפות המרא דאתרא וחבר בי"ד רבני חב"ד הרה"ג משה הבלין, ואורח הכבוד הגאון הגדול הרב מאיר מזוז, שדיבר בערגה אל ימי סגולה אלו אותם חגג בתוניס עם שלוחי הרבי ● חג הגאולה בקרית גת
סיקור חג הגאולה בקרית גת ● גלריה


אשר ישראלי

מאות משתתפים גדשו בהמוניהם ביום שלישי האחרון את אולמי אור החיים שבמרכז הקריה החרדית, האירוע שהתקיים ע"י הרב יוסף וולף מטעם ישיבת חב"ד, לכבוד חג גאולת ושחרורו של רבי שניאור זלמן מלאדי בעל התניא, נהפך מכבר למסורת רבת שנים בקרב תושבי העיר.

ראשון הנואמים הרב גדליה ריזל רב קהילת חסידי סלונים עמד על חשיבות לימוד החסידות שעליו נאמר בחומש בראשית "ויהי אור" לאחר "שחושך על פני תהום" כשלאחריו רב העיר קרית גת ושדרות וחבר בית דין רבני חב"ד הגאון הרב משה הבלין שהיטיב לבאר כיצד לימוד התניא ספרו של בעל הגאולה מוסיף חיות ושמחה בקיום המצוות ולימוד התורה.

הקהל הרב שנכח באירוע שחש את אווירת הקדושה וההתעלות נעמד על רגליו לכבוד הגאון הגדול מרן ראש הישבה רבי מאיר מזוז שטרח ובא לעירנו לכבד ולעורר את לבבות המשתפים הצמאים לדבר ה'. הרב סיפר בערגה על ימי חג הגאולה אותם חגג כעשור שנים בתוניס עם שליח חב"ד הנודע רבי ניסן פינסון ע"ה וחום הקדושה שבער בעצמותיהם בשעת ההתוועדות בניכר. כדרכו תיבל את דבריו ברמזים וגמטריות אודות היום הקדוש. כי אתה תאיר נרי ה' יגיה חשכי ר"ת "תניא" ללמדך שהתניא מאיר את הלב לעבודתו ית'.

ניגוני דביקות מושרים ע"י מקהלת החסידים והרב דניאל חזקיה רבה של קהילת חניכי הישיבות נעמד לחזק ידיים רפות: " דוקא בשעות מצוקה וקושי זוכה האדם לקרבה יתירה מה' יתברך". המנחה הרב יעקב מויאל הוסיף והזמין את כלל הציבור להשתתף בשיעורים הרבים הנמסרים תחת הנהגת הרב חזקיה ובמיוחד שיעורי התניא הקבועים הנמסרים בבית המדרש בשעות שונות.

אורח מיוחד נוסף הוא הרב חיים יוסף אברג'ל בנו רבי יורם זצ"ל שממשיך בדרך אביו הדגול והמחיש את מנהיגותו הגדולה של בעל התניא וכמוהו האדמו"ר האחרון של חב"ד הדואגים לכל יהודי בגשמיות וברוחניות.

דוברים נוספים הם הרבנים הגאונים הגאון רבי פנחס פדאווא רבה של קהילת בעלזא והגאון רבי יעקב שפירא רב קהילת בויאן. אחרון הנאמים הוא מגיש התוכניות המפורסם, פה מפיק מרגליות הרב עידו וובר שחתם את הכינוס במשא מאלף על השילוב בין לימוד הנגלה והחסידות, קירוב כל יהודי וחיזוק אש התפילה. המשתתפים הרבים חשו התרוממות רוח מיוחדת שתלווה אותם לאורך השנה הקרובה בהוספה וקביעות עיתים בלימוד ספר התניא כהכנה עצמית לביאת המשיח.

צילום : לוי ישראלי
מוזיקה : ערן אברג'ל DJ

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.