מערכת COL | יום כ"א כסלו ה׳תשע״ז 21.12.2016

השלם זה הבניין: 'מעיינות' בקמפיין התרמה ייחודי • תנו יד

הבניין המדהים של מעיינות, העומד מול גן סאקר במרכז ירושלים, מחכה לידידים ואוהבים - שיעזרו לבנותו ● הבניין ענק, אך כעת שומם ובודד, ממתין בחוסר סבלנות לשיפוץ ● מהשמים ייעדו אותו, לקלוט לתוכו באהבה אלפי סטודנטים שמגיעים ארצה עם 'מעיינות' ומשתתפים במגוון מסלולים: תגלית, לומדי ישיבה לטווח ארוך, בוגרי תיכון, מס"ע, ועוד ● הוא מצפה ומייחל למילוי ייעודו כעת יש באפשרותכם לעזור להם להשלים את מלאכת הבניין ● לסיפור המלא >>> לתרומה מקוונת ישירה
השלם זה הבניין: 'מעיינות' בקמפיין התרמה ייחודי • תנו יד
מזה שנים רבות, עובדים אנשי מעיינות בשקט ובהתמדה, בקירוב של עוד סטודנט או סטודנטית אל הרבי ואל תורת החסידות. בחריצות, בסבלנות ובסבר פנים יפות - הם מושכים לירושלים אלפי נערים. לאחר מספר שנים, הסטודנטים חוזרים לארצם ולמשפחותיהם ומקרבים אל היהדות גם את בני משפחותיהם – הורים, אחים ואחיות. ואז, כל בני המשפחה מגיעים שוב למעיינות, ללמוד ולחוות שוב את החוויה!

במקרים אחרים – שלוחי הרבי בעולם מארגנים קבוצות של סטודנטים ומבוגרים, על מנת ללמוד ולטייל בארץ הקודש, ומתקשים למצוא בירושלים מקום מתאים לשהייה וללינה, שישלב בתוכו אווירה חסידית ולימודית.

נדרש מקום איכותי ומרווח, ברמה מערבית, כדי לשכן את כל הבאים. שנה שעברה, בעזרת הציבור האוהד, נקנה הבניין. כעת, מוטל עלינו לבנותו. שיפוצו של הבניין והתחלת השימוש בו, יפתור סוף כל סוף בעיה רצינית של חוסר מקום בבניין הנוכחי של מעיינות. הבניין החדש בן 5 קומות וקומת גג נוספת, ממנו ניתן לצפות על כל ירושלים (ולערוך שם טקס הבדלה מרהיב מדי מוצאי שבת לנערים מתגלית) – יפתור באחת את מצוקת המקום!

האזור שהבניין עומד במרכזו, נמצא בלב - ליבו של פרוייקט אדיר מימדים חדש, המכונה "פרוייקט הכניסה לעיר". בפרוייקט, משקיעה המדינה כעשרים מיליארד שקלים, והוא כבר עלה על פני השטח. הוא כולל 211 דונם של מרכז התחבורה הגדול והמשולב בישראל, עם: רכבת מהירה לתל אביב, שתי רכבות קלות, נתיבי תחבורה ציבורית ופרטית, שטח ציבורי רחב להולכי רגל ושבילי אופניים, טיילת ומרכז עסקים.

"תארו לעצמכם סטודנט שנוחת בבן גוריון, ותוך עשרים וחמש דקות הוא נמצא בבניין החדש של חב"ד – מעיינות בירושלים" – אומר הרב שלמה געשטעטנער – "האם זה לא 'היינו כחולמים'?"
"זה אינו רק פתרון של מצוקת מקום" – מוסיף הרב שם טוב – "אלא מקור לקידוש שם הרבי. תארו לעצמכם: על בניין מרכזי, במקום המרכזי ביותר בירושלים, אותו רואה כל יהודי שנכנס העירה – יתנוסס שלט – חב"ד!"

אז כעת, המשימה היא לבנות את הבניין, כדי שנוכל לחגוג את חנוכת הבית במהרה. היום, מתחיל הקמפיין החדש של מעיינות, 'יחד נבנה', לגיוס 2,500,000$ - עלות הבניה והשיפוצים. כל דולר שנתרום – יהיה שווה כפול ארבע.

היכנסו לכאן – כדי לתרום:
ואם אתם רוצים לראות את הבניין האמור – היכנסו לכאן:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.