מערכת COL | יום כ"א כסלו ה׳תשע״ז 21.12.2016

חגגו גאולה בגבעת מרדכי

מאות סטודנטים חברי סגל המרצים ורבני בית המדרש בקמפוס לב התאספו ובאו בליל י"ט כסלו לאולם האירועים של קמפוס לב להתוועדות מיוחדת ומרתקת עם הרב מנחם ברוד שריתק את הקהל עד השעות הקטנות של הלילה  חגגו גאולה בגבעת מרדכי
חגגו גאולה בגבעת מרדכי
מאות סטודנטים חברי סגל המרצים ורבני בית המדרש בקמפוס לב התאספו ובאו בליל יט כסלו לאולם האירועים של קמפוס לב להתוועדות מיוחדת ומרתקת עם הרב מנחם ברוד שריתק את הקהל עד השעות הקטנות של הלילה במסר החשוב שחסידות משנה את האדם ופועלת עליו שעבודת ה' הדתית שלו תהיה בחיות ובשמחה מתמדת, במהלך ההתוועדות קיבלו על עצמם מס' משתתפים להתחזק בלימוד חת"ת וביציאה למבצע תפילין ובהשתתפות בשיעורי החסידות המתקיימים בקמפוס.

ההתוועדות אורגנה ע"י בית חב"ד בראשות הרב יעקב סלונים ובעזרת התמימים הלומדים בקמפוס האחראים על ארגון השיעורים וההתוועדויות: דניאל ליטמנוביץ, מנדי ברנשטוק ואבינעם חצרנוב היקרים ובסיוע אגודת הסטודנטים בראשות המנכ"ל שמוליק לוי שהנו בוגר ישיבת תות"ל.

כמו"כ בפעם הראשונה הרחיב בית חב"ד את הפעילות וקיים גם התוועדות מיוחדת לכמה עשרות מבנות מכון טל עם הרב יוסף גלוכובסקי הסטודנטיות ישבו מרותקות לדבריו על המאסר וגאולת הרבי והמסר לחיי היומיום בזמננו הן המשיכו להתוועד גם לאחר שסיים לדבר וקיבלו ע"ע להתחיל בעז"ה לאחר חג החנוכה שיעור תניא חדש.  האירוע נעשה בברכת דיקן הסטודנטים הרב חיים אלישביץ המסייע בכל ימות השנה לפעילות בית חב"ד למען הסטודנטים.

בלילה השני של החג גדשו את אולם ביהכנ"ס חב"ד "היכל אבינעם" בגבעת מרדכי תושבים ותושבות רבות מהאזור, לסעודת מצווה והתוועדות חסידית סוחפת עם הרב יוסף צירקוס שליט"א שגם ערך סיום על הרמב"ם ועורר את הציבור להצטרף לקיום תקנת הרבי ללימוד הרמב"ם היומי, הקהל ישב עד השעות המאוחרות של הלילה מרותק לדברי החסידות המתוקים וסיפורי החסידים עם הרב צירקוס.

במהלך הערב הקהל קם על רגלם ורקד משך זמן מתוך שמחה רבה. רבים הביעו את רצונם לבוא ולהצטרף למערך שיעורי התורה והחסידות המתקיימים בבית הכנסת חב"ד ע"י בית חב"ד בראשות הרב סלונים.

כמו"כ התקיימו התוועדויות בגני חב"ד בשכונה עם הצוות והילדים שהקשיבו לסיפור המאסר וניגנו מניגוני אדמו"ר הזקן.

בכך תמו אירועי חג הגאולה בגבעת מרדכי בתנופה רבה לשנה חסידית מתוך חיזוק בלימוד החסידות והליכה בדרכי החסידות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.