מערכת COL | יום כ"א כסלו ה׳תשע״ז 21.12.2016

כפר סבא: שרשרת אירועי י"ט כסלו

מקומו של חג הגאולה לא נפקד מגלריית אירועי הענק שמפיק בית חב"ד כפר סבא. רבים באנ"ש יודעים כי אם ברצונם לטעום טעמו של חג בניחוח שליחותי, בחנוכה, בל"ג בעומר או בסוכות, מקומם הוא באירוע הענק המסורתי של בית חב"ד כפר סבא, בהנהלת יו"ר המוסדות והשליח הראשי הרב אהרון קניבסקי  שרשרת אירועי י"ט כסלו
כפר סבא: שרשרת אירועי י
מקומו של חג הגאולה לא נפקד מגלריית אירועי הענק שמפיק בית חב"ד כפר סבא. רבים באנ"ש יודעים כי אם ברצונם לטעום טעמו של חג בניחוח שליחותי, בחנוכה, בל"ג בעומר או בסוכות, מקומם הוא באירוע הענק המסורתי של בית חב"ד כפר סבא, בהנהלת יו"ר המוסדות והשליח הראשי הרב אהרון קניבסקי.

כמיטב המסורת לחיות עם כל חג ולציינו בשרשרת אירועים, נחוג י"ט כסלו בעיר, מתוך התוועדויות פעילות במוקדים רבים, על ידי השלוחים בשכונות, ובמוסדות החינוך.

גולת הכותרת ויריית הפתיחה לאירועי י"ט כסלו היתה ההתוועדות הגדולה והמרכזית באולמי 'פיטאיה' המפוארים בעיר, בהשתתפות מאות מתושבי ונכבדי העיר שהסבו לסעודת מלווה מלכה חגיגית ומפוארת .

האירוע נפתח בהקרנת מראות קודש של הרבי על מהותו של חג הגאולה.

השליח הנודע, הגאון החסיד הרב מנחם מענדל גרונר, מראשי ישיבת תומכי תמימים בקרית גת, פתח במשא מרתק על תורת החסידות ודרכי החסידות, כשהוא מטבל את דבריו בסיפורים נפלאים על הרבי והנהגתו החובקת תבל.

אורח הכבוד של הערב, הגאון החסיד הרב משה חיים לאו, חבר לשכת הרבנות נתניה, ריתק את הקהל בדברי תורה מעניינו של יום והרחיב אודות פעילות השלוחים המופלאה ברחבי העולם, אליה נחשף במסעותיו וקרא למשתתפים לדבוק בלימוד החסידות ודרכיה.

השליח הרב אהרון קניבסקי ערך סיום ש"ס משניות לע"נ אביו ז"ל, בשילוב נקודות מה'הדרן' הגאוני של הרבי על הש"ס.

כיבד את המעמד בנוכחותו ונשא דברי ברכה חמים הרב ששון טרבלסי יושב ראש המועצה דתית, שהביא גם את ברכת ראש העיר מר יהודה בן חמו לאירוע. כן כיבד את המעמד בנוכחותו הרב בן ציון קרמר, מרבני העיר.

הכנר הנודע ר' דניאל אבהיאל בליווי תזמורתו של המאסטרו גרשון פריישטאט, יחד עם הזמר החסידי הרב מנחם פרנקל, העבירו את החלק האמנותי של הערב בניגוני נשמה ובריקודי שמחה שסחפו את הקהל בשמחת חג הגאולה.
הנחה את האירוע בטוב טעם, המנחה המבוקש ר' אפרים קמיסר.

על הפקת האירוע עמלו הרב מענדי קנייבסקי הרב יוסי ליפקין הרב יהודה בלוי והרב ישעיהו קניבסקי.
התוועדויות ואירועים נוספים התקיימו בשכונות העיר על ידי השלוחים הרב עופר קופרשמידט, הרב אלעד כהן, הרב שלוימי אזימוב, הרב יוסי בייטש, הרב דובי רבינוביץ, הרב שי עזיזה, הרב ראובן זאייאנץ והרב מענדי קוט.
בבית ספר חב"ד ניצחו על מלאכת החג הרב יהודה בלוי, מנהל אגף הבנים, ומנהלת בית הספר הגב' מוסי גולדשמיד, ופעילות לנוער ערך הרב משה חזן.
כ-600 מתלמידי הישיבה התיכונית מדרשיית נועם ישבו מרותקים להתוועדות מיוחדת עם ר' מיכאל וייגל, כן התקיימו בסיוע תורת חב"ד לבני הישיבות התוועדויות והרצאות לתלמידי מוסדות החינוך הדתיים העל-יסודיים בעיר.

אמרת בית חב"ד כפר סבא, אמרת יפוצו מעיינותיך חוצה..
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.