מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תשע״ז 20.12.2016

לראשונה: באנקט לשלוחי הרבי בשדה החינוך בישראל

בפעם הראשונה בהיסטוריה, יקיים 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' מעמד באנקט חגיגי ומפואר למאות שלוחי הרבי בשדה החינוך, הפועלים בבתי הספר ותלמודי התורה החב"דיים ברחבי הארץ ● יו"ר מרכז חינוכי חסידותי הרב נפתלי רוט: "מעמד הבאנקט הוא בהמשך לקו שהרבי הטווה"  לסיפור המלא
לראשונה: באנקט לשלוחי הרבי בשדה החינוך בישראל
(צילום רקע: ישראל ברדוגו)

שלוחי הרבי בשדה החינוך בישראל, התבשרו בימים אלו על ידי 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' ו'מרכז חינוכי חסידותי' על באנקט הצדעה מיוחד שייערך לקראת יו"ד שבט, יום הסתלקותו של כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע ויום קבלת נשיאותו של הרבי.

"כמותו ממש - חינוך בקירוב ואהבה", זוהי גולת הכותרת לבאנקט השנתי שיתקיים בעזרת השם ביום יום שני, ג' שבט ב'היכל היהלום', מתחם בורסת היהלומים ברמת גן.

גורם ב'רשת' מציין כי צפויה להתקיים תכנית מיוחדת, שתביע את הערכה לשלוחי הרבי בשדה החינוך, האמונים על חינוך דור העתיד של רבבות תלמידים, ובתוכם אלפי ילדי אנ"ש בכל רחבי הארץ. לצד זה, יינתן מקום לרעיונות ונתינת כלים להעצים את רמת החינוך החסידי.

בימים אלו, עמלים ב'רשת' על תכנית מושקעת במיוחד, מגוונת ומעניינת שפרטיה המלאים ייחשפו בימים הקרובים, לצד פרטים נוספים ודרכי רישום.

"הרבי צירף את שלוחי הרבי בשדה החינוך למפעל העולמי של השלוחים ובכך קבע את תפקידם כמשימת שליחות ראשונה במעלה", אומר הרב נפתלי רוט, יו"ר מרכז חינוכי חסידותי שעל יד צעירי אגודת חב"ד, "מעמד הבאנקט המתוכנן, הוא בהמשך לקו שהרבי הטווה: בפעם הראשונה יתאפשר באופן המכובד להעלות את קרנם של שלוחי הרבי בשדה החינוך ולספר על עבודתם השליחותית היום יומית במוסדות החינוך".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.