מערכת COL | יום י"ג כסלו ה׳תשע״ז 13.12.2016

נתניהו ורעייתו ביקרו בבית ספר חב"ד בבאקו ● וידאו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ביקרו בבית ספר אור-אבנר חב"ד בבאקו, שבאזרבייג'ן ● במהלך הביקור אמר נתניהו: "רעייתי ואני מאוד שמחים להיות פה משני טעמים: אחד, אנחנו אוהבים את אזרבייג'ן ושניים, אנחנו אוהבים את חב"ד" בית ספר חב"ד באזרבייג'ן
נתניהו ורעייתו ביקרו בבית ספר חב
צילום: חיים צח, לע"מ
הערב הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה לביקור היסטורי בבית ספר חב״ד אור אבנר - באקו אזרבייג'ן. לראש הממשלה הצטרף גם השר לאיכות הסביבה מר זאב אלקין, ובאירוע נכח גם שר החינוך של אזרבייג'ן מר מיכאל ג׳ברוב.

הביקור נפתח בסיור של ראש הממשלה בכיתת עברית של בית הספר. נתניהו שוחח עם הילדים על חג החנוכה, פרשת השבוע והתרשם מאד מהידיעות של התלמידים. כמו כן התלמידים שוחחו עם הגברת נתניהו שברכה אותם.

לאחר מכן הוא נכנס לאולם שבו ישבו האורחים, משלחת ראש הממשלה, שגרירות ישראל באזרבייג׳ן, צוות בית הספר והתלמידים. את פניו קיבלו בשירת ׳הבאנו שלום עליכם׳ עם דגלי ישראל ואזרבייגן על ידי תלמידי בית הספר. את האירוע הרשמי פתח השליח הראשי הרב שניאור סגל בדברי ברכה לראש הממשלה ורעייתו.

כשפנה לברך את גברת שרה נתניהו, אמר הרב סגל כי משמשת כפסיכולוגית בבית ספר חרדי בירושלים. כאן התערב מייד ראש הממשלה והדגיש שמדובר בבית ספר חב״ד. לאחר מכן הזמין הרב סגל את שגריר ישראל לאזרבייגן מר דן סתיו.

מר סתו הודה לראש הממשלה על ביקורו המיוחד ובירך את האורחים. כמו כן הוא דיבר על הקשר החם בין היהודים למוסלמים במדינה. ובמהלך שנות קיומה של המדינה לא היו מאורעות שנאה ואנטישמיות והודה על כך לנשיא המדינה מר אלחם אלייב. לאחר סיום דבריו של השגריר עלתה מקהלת בית הספר לשיר בפני האורחים כמה שירים יהודיים אותנטיים ומרגשים.

בסיום השירה הגישה אחת התלמידות זר פרחים לאשת ראש הממשלה, שרה. היא קיבלה את הזר בהתרגשות רבה ונעמדה יחד עם ראש הממשלה לתמונה עם המקהלה. מייד לאחר מכן הזמין הרב סגל את שר החינוך באזרבייגן מר מיכאל ג׳ברוב. השר דיבר בשבחו של בית הספר, ועל איכותו הרבה והרחיב על היחס החם בין בית הספר לממשל. לאחר דבריו עלה גם ראש הקהילה ההררית בבאקו מר מלך איבדייב. בדבריו הוא בירך את ראש הממשלה שכינו בביקורו היום בבית הספר.

צפו:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.