מערכת COL | יום י"ב כסלו ה׳תשע״ז 12.12.2016

הוכנס ספר תורה לישיבת 'תומכי תמימים' באור יהודה

מכל קצוות העיר נהרו לתהלוכה החגיגית והשמחה בהכנסת ספר התורה החגיגית לישיבת 'תומכי תמימים' באור יהודה לע"נ הרב זכריה מזרחי ע"ה  הוכנס ספר תורה
הוכנס ספר תורה לישיבת 'תומכי תמימים' באור יהודה
שמחה עוצמתית שכזו לא זכורה לזקני אור יהודה מזה שנים רבות. הכנסת ספר תורה נערכה בעיר וסחפה את המוני התושבים שרקדו לצלילי ניגוני חב"ד תוססים. אבל בל נקדים את המאוחר.

ספר תורה מהודר נתרם לישיבת תומכי תמימים באור יהודה על ידי הגב' ציונה מזרחי לעילוי נשמת בעלה הרב זכריה בן הרב יוסף מזרחי. המעמד המרגש של סיום כתיבת האותיות נערך בביתה של הגב' מזרחי. את סיום האותיות כובדו לכתוב בני משפחה, ידידים ואישים.

לאחר סיום הטקס, נסעו לאור יהודה, שם התנהל האירוע המרכזי של חגיגת הכנסת ספר התורה. התהלוכה יצאה מבית הכנסת 'בית מנחם – חב"ד' בשכונת נווה רבין, מתוך שמחה בטהרתה, כשילדים רבים אחזו בידיהם לפידים ולבושים בחגיגיות.

מכל קצוות העיר נהרו לתהלוכה החגיגית והשמחה, כשהם מצטרפים לריקודים הסוחפים לכבוד התורה. מחזה מרנין היה לראות תושבים שנשארו בביתם, פותחים את התריסים ומצטרפים לחגיגת באמצעות מחיאות כפיים.

המשטרה סגרה את הרחובות, כשאחד השוטרים מודה: "לא זכורה לי שמחה שכזו בעיר"...

התהלוכה המשיכה מנווה רבין ועד להיכל ישיבת תומכי תמימים. בזאל של הישיבה הקטנה נערך מעמד ההקפות, אותו ניהל הרב לוי הלל, נכדה של התורמת, בחן מיוחד. בפסוקים כובדו ידידי ותורמי הישיבה, לצד בני המשפחה המכובדת.

בהמשך הערב נערכה סעודת מצווה מפוארת עם מאכלים כיד המלך. ראש ישיבות תומכי תמימים בעיר הרב שלום דובער הנדל, דיבר על מעלת היום ראש חודש כסלו שבו הוכנס ספר התורה ובהמשך הזמין לשאת דברים את הרב מאיר אהרן, ראש הכולל ברחובות.

בהמשך נשא דברים הדיין הרב משה הלל מקריית מלאכי, חתנה של התורמת. הרב הלל דיבר על מעלת המנוח וריתק את המשתתפים הרבים. הרב חזי חנונו מנכ"ל המוסדות עורר את המשתתפים על ראש חודש כסלו.

לאחר החלק הרשמי של האירוע, נערכה התוועדות לרגל ראש חודש כסלו, שנמשכה אל תוך הלילה, יחד עם משפיעי הישיבה: הרב דוד אבא זלמנוב, הרב משה הלל והרב נחמיה סגל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.