מערכת COL | יום ט' כסלו ה׳תשע״ז 09.12.2016

גלריה מרהיבה: ההשקעה הגדולה במעון חב"ד החדש בשדרות

בשדרות נחנך באחרונה 'מעון חיה מושקא' של ארגון 'כולל חב"ד'. המעון, הממוגן ביותר בעולם, נותן מענה לפעוטות המתגוררים בעיר. אחד העיתונאים שביקר במעון הגדיר את המקום כ'מעון של חמישה כוכבים', ולא בכדי: ההשקעה האדירה ניכרת בכל פינה במעון החדש, כמו למשל בהקפדה על בעלי-חיים טהורים, ציורים של קדושה, כשרות מהדרין ועוד. בכתבה המלאה תוכלו לצפות בגלריה מרהיבה
גלריה מרהיבה: ההשקעה הגדולה במעון חב
בטקס רב רושם נחנך באחרונה בשדרות 'מעון חיה מושקא' של ארגון 'כולל חב"ד', הקרוי על שמה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא נ"ע. זהו המעון הממוגן ביותר בעולם, הנותן מענה לפעוטות המתגוררים בשדרות, מוכת הקאסמים.

השקעה רבה נעשתה מצד 'כולל חב"ד' למיגון המעון, הראשון מסוגו בעיר, ובכלל בארץ, עם אמצעי הגנה המתאימים לעיר שספגה אין ספור טילים במהלך השנים האחרונות.

המעון, בניהולה של הגב' מושקא שרון, מצטרף לשורת מעונות מוצלחים שפתחו 'כולל חב"ד' במהלך השנים בנקודות שונות ברחבי הארץ. מעונות שזוכים להצלחה אדירה, בפיקוחה החינוכי של אשת החינוך הגב' מרים בלוי.

אחד העיתונאים שביקר כאן הגדיר את המקום כ'מעון של חמישה כוכבים', ולא בכדי. ההשקעה האדירה ניכרת בכל פינה במעון החדש, בכדי להנעים את זמנם של הפעוטות, תוך השקעה בהתפתחותם וחינוכם על טהרת הקודש, כמו למשל בהקפדה על בעלי-חיים טהורים, ציורים של קדושה, כשרות מהדרין ועוד.

ב'כולל חב"ד' בניהולו של הרב שלום דוכמן, ביקשו להודות לנגידים האדיבים שיזמו את הקמת המעון הייחודי: קרן מרומים של משפחת מירלאשוילי, קרן משפחת בלווטניק לזכות אמם גב' לריסה בלווטניק, משפחת לוקסנברג מניו ג'רזי ומשפחת עדס מסאו פאולו ברזיל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.