מערכת COL | יום ז' כסלו ה׳תשע״ז 07.12.2016

מחממים מנועים: ראשי את"ה בפגישת היערכות לשנת היובל

מפגש ראשוני בהשתתפות ראשי את"ה של ישיבות תומכי תמימים ליובאוויטש באה"ק בקשר להגברת מערך הפעילות של מבצע תפילין - שנת היובל ● בפגישה הוצגה לראשי את"ה תכנית הפעילות לשנה הקרובה שהופקה ע"י פעילי חב"ד שע"י צאגו"ח בשיתוף ועד תלמידי התמימים העולמי ● "זה המבצע הראשון של הרבי ש'חוגג' יובל וזה מחייב את כל אחד מאיתנו לעשות כל שביכלותו" אומר הרב משה שילת ●  מה כולל מערך הפעילות ואיך זה יעבוד?  פגישת היערכות לשנת היובל
מחממים מנועים: ראשי את
ראשי את"ה והתלמידים השלוחים מישיבות תומכי תמימים ברחבי הארץ הגיעו השבוע למפגש ראשוני בכפר חב"ד בקשר עם הגברת והעצמת מערך 'מבצע תפילין' באה"ק לרגל שנת היובל להכרזת המבצע. המפגש אורגן על-ידי מטה מבצע תפילין שבפעילי חב"ד שע"י צאגו"ח ובשיתוף ועד תלמידי התמימים העולמי.

במפגש הוצגה תכנית מפורטת לפעילות במהלך השנה הבאה הכוללת מערך דיווחים משוכלל שיאסוף את הנתונים מכל הישיבות מידי שבוע ויתרום להתייעלות של כל ישיבה כפרט ושל פעילות מבצע תפילין בכל הארץ ככלל. בנוסף לכך הוצגו עזרים שונים שיעמדו לרשות התמימים שיסייעו להם בפעילות ויתנו להם כלים להגביר חיל במבצע.

בפתח הישיבה דיבר הרב משה שילת על החובה, הזכות וההזדמנות לחגוג את יובל החמישים למבצע תפילין, על-ידי זה שכל אחד יוסיף אומץ במבצע "זהו המבצע הראשון של הרבי שחוגג יובל".

הרב שמואל רוזנשיין מהנהלת פעילי חב"ד הסביר לתמימים שלא מדובר כאן רק על עזרים 'גשמיים' אף שכך זה נראה ממבט ראשון, אלא הכוונה שמאחורי הדברים היא לגרום לבחור שבשעה שעוסק במבצעים יהיה מונח בזה כל כולו כמו 'בעל עסק' ובשביל זה צריך להסיר מדרכו את כל המונעים והמעכבים הטכניים, על מנת שיוכל לעסוק במבצעים בשטורעם הראוי ומבלי לעשות לעצמו 'הנחות'.

הרב שניאור לידר מנהל המטה הציג בפני התמימים את הכלים השונים שיסייעו להם בפעילות, בהם הושקעה מחשבה רבה לפרטי פרטים. ראשית ייצר המטה דוכנים נישאים, המתקפלים בקלות, כך שגם בחור שיוצא לבד למבצעים יוכל לקחת עמו את הדוכן שמשקלו לא עולה על 3 ק"ג. לתמימים שיוצאים במרוכז למקומות מרכזיים יותר יוצרה סככה מיוחדת שתסוכך עליהם בקיץ מפני השמש ובחורף מפני הגשמים ולכל לראש תבליט את הדוכן על פני השטח. גם הסככה מתקפלת ונישאת בקלות מפתיעה...

בנוסף ייצר המטה תיקים אישיים המותאמים לנשיאת התפילין בנסיעה או בהליכה רגלית, התיק עוצב בצורה כזו שגם ללא כל דוכן זמין יוכל הבחור להניח תפילין לנקרים בדרכו בנוחות מירבית. "אלו דברים 'קטנים - גדולים' שעושים את ההבדל" הסביר הרב לידר "התמימים עוסקים במבצע תפילין במרץ רב ב"ה, אנחנו רק רוצים להקל עליהם את המלאכה ולתת להם את מלוא האפשרויות להגיע למקסימום"

הרב ישעיהו דרייזין מהנהלת המבצע הציג בפני התמימים את תוכנת הדיווחים המשוכללת שתאסוף נתוני אמת מכל הישיבות ותוכל לייעל את הפעילות על-פי הנתונים שהצטברו באמצעות הפניית משאבים וכוח אדם בהתאם לפוטנציאל ההנחות בכל מקום ומקום.

בהמשך לזה עלה ודיבר הת' שמואל מישולובין שהדגיש את חשיבות שליחת הדו"ח לרבי לפרטי פרטים "אין ספק שתוכנת הדיווחים תאפשר לעשות זאת בצורה המהודרת ביותר. בכך לגרום לנחת רוח רב לכ"ק אדמו"ר".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.