מערכת COL | יום ו' כסלו ה׳תשע״ז 06.12.2016

מנכ"ל מאוחדת הציג תכנית רפואית-ייעודית לשלוחי חב"ד בעולם

מנכ"ל מאוחדת זאב וורמברנד השתתף בכינוס השלוחים העולמי של חב"ד והציג את התוכנית הרפואית הייעודית של מאוחדת למען שלוחי חב"ד בעולם  לכתבה המלאה
מנכ

מנכ"ל מאוחדת השתתף בבאנקעט של כינוס השלוחים העולמי בארה"ב ופקד את ציונו של הרבי מליובאוויטש. במהלך כינוס השלוחים נחשפו אלפי שלוחי חב"ד בעולם לשירות החדשני של מאוחדת למען שלוחי חב"ד בעולם.

לרגל השקת התוכנית הרפואית הייעודית של מאוחדת למען שלוחי חב"ד בעולם, השתתף מנכ"ל מאוחדת זאב וורמברנד בכינוס השלוחים העולמי של חסידות חב"ד אשר התקיים בניו יורק. אל מנכ"ל מאוחדת הצטרפו ד"ר דוד מורל יועץ המנכ"ל ואחראי תיאום מגזרים ר' דודי שוורץ.

במהלך כינוס השלוחים העולמי, בו השתתפו אלפי שלוחי הרבי מחב"ד, ביקרו רבים בדוכן מאוחדת בו הוצג השירות החדשני של מאוחדת לשלוחי חב"ד.

מאוחדת בנתה מוצר לרווחת השלוחים מתוך מטרה לתת מענה לצורכיהם המיוחדים אשר הינם נגזרת של צורת חייהם במסירות לכלל הציבור היהודי בעולם.

את התכנית עבור שלוחי חב"ד ירכז הרב אלי וולף אשר עומד בקשר כל העת עם השלוחים. וולף ליווה ואירח את מנכ"ל מאוחדת וצוותו במהלך ביקורם בכינוס השלוחים.

מנכ"ל מאוחדת זאב וורמברנד הביע את רשמיו הרבים בעת שחזה בצילום התמונה המסורתית של אלפי שלוחי חב"ד מכל העולם, והצטלם אף הוא עם ילדי השלוחים.

במהלך שהותו בכינוס, ביקרו המנכ"ל ואנשי צוותו בדוכן מאוחדת שהוקם במקום וקיבל שבחים רבים על פעילות מאוחדת.

רבים משלוחי חב"ד ברחבי העולם הביעו שביעות רצון מהשירות החדשני של מאוחדת, כשרבים מהם ביקשו להצטרף ולהימנות על לקוחות מאוחדת כדי לזכות אף הם משירותי הרפואה המקצועית.

לאחר שהשתתף בכינוס, המשיכו מנכ"ל מאוחדת ואנשי צוותו לתפילה באוהל הרבי מליובאוויטש זצוק"ל בשכונת קווינס.

במהלך ביקורו של מנכ"ל מאוחדת בארה"ב ביקרו וורמברנד ואנשי צוותו ב-770 בקרון הייטס, בבית המדרש הגדול ובחדרי הבית, שבו מועברים שיעורי התורה לאלפי חסידי חב"ד.





הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.