מערכת COL | יום ה' כסלו ה׳תשע״ז 05.12.2016

בקור מקפיא באלמא אטא: חופת ההורים לצד חופת בנם וכלתם

לפני כחודשיים ביקרה צעירה יהודייה בבית הכנסת באלמא אטא, שביקשה להינשא עם בעלה כדת משה וישראל. הורי החתן החליטו שגם הם להינשא כדת משה וישראל, וכך בערב חורפי טיפוסי, בקור של 14 מעלות מתחת לאפס נערכו בזה אחר זה חופת ההורים המבוגרים לצד חופת בנם וכלתם, שבה נטלו חלק כשושבינים ההורים המאושרים שאך זה עתה נישאו בעצמם  חופות מרגשות
בקור מקפיא באלמא אטא: חופת ההורים לצד חופת בנם וכלתם
יהודי אלמא אטא חגגו השבוע שתי חתונות יהודיות.

עם שבירת הכוס בסיום טקס החופה של רוביק ונונה מכטאייב, ניגשו ידידי הזוג לאחל להם ברכת מזל טוב לבבית. בין המברכים היו גם בנם פאשה ואשתו דיאנה שמיהרו בעצמם להיכנס תחת החופה כדי לבוא בברית הנישואין כדת משה וישראל.

היה זה לפני פחות מחודשיים, במהלך ביקורה של דיאנה בבית הכנסת שבאה לשמוע תקיעת שופר ולחוות את היום הקדוש בבית חב"ד, הביעה את כוונתה להינשא סוף סוף כדת משה וישראל ולעמד יחד עם בעלה תחת החופה.

"והשיב לב אבות על בנים ולב בנים על אבותם" – הורי החתן החליטו שגם הם להינשא כדת משה וישראל, וכך בערב חורפי טיפוסי, בקור של 14 מעלות מתחת לאפס נערכו בזה אחר זה חופת ההורים המבוגרים לצד חופת בנם וכלתו שבה נטלו חלק כשושבינים ההורים המאושרים שאך זה עתה נישאו בעצמם.

שמחה והתרגשות רבה שררה בסעודת המצווה שנערכה עם סיום החופות. ידידיהם ומכריהם וביניהם שלוחי הרבי בירכו את חתני וכלות השמחה, שרו ורקדו לכבודם ביום שמחתם הכפולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.