מערכת COL | יום ה' כסלו ה׳תשע״ז 05.12.2016

'בת מלך': שבת מיוחדת בכפר של הרבי

בתוך הגשמים העזים שהציפו את הרחובות בסוף השבוע שעבר, הפציעה השמש בצהרי יום שישי, כשברחובות כפר חב"ד צעדו מאות ילדות עם מזוודות לכיוון מתחם 'אור שמחה' - שם התקיימה השבת המיוחדת לחניכות 'בת מלך' בכיתות ו' מכל רחבי הארץ  שבת בת מלך
'בת מלך': שבת מיוחדת בכפר של הרבי
הכנס השנתי של ארגון בת מלך (ישראל ברדוגו, ארכיון COL)
בתוך הגשמים העזים שהציפו את הרחובות בסוף השבוע שעבר, הפציעה השמש בצהרי יום שישי, כשברחובות כפר חב"ד צעדו מאות ילדות עם מזוודות לכיוון מתחם 'אור שמחה' - שם התקיימה השבת המיוחדת לחניכות בת מלך בכיתות ו' מכל רחבי הארץ. המראה המשובב לא יימחה במהרה מזכרונם של אלו שראו.

250 חניכות בת מלך, כולן בכיתות ו' ממספר סניפים ברחבי הארץ: קרית גת, בית שמש, אור יהודה, קרית מלאכי, באר שבע, אשדוד, נהריה, בת עין, לוד, מעלה אפרים, וכמובן הסניף המארח - כפר חב"ד.

השבת התנהלה למופת, החל מהפתיחה בבניין 770, דרך התוכניות המושקעות בכל קנה מידה, סעודות השבת המפוארות וכלה בבאנקעט החגיגי במוצאי שבת. "להטעין את המצברים בכפר חב"ד"- זוהי הסיסמא שליוותה את השבת, והנושא השנתי של בת מלך- "מקושרת", נלמד בצורה חווייתית על שלל הבטיו.

"הרגשנו משהו מיוחד. שהרבי נמצא בכפר חב"ד ואיתנו בשבת". "מבקשות עוד שבת-מלך כזאת"..- שמענו מהחניכות בדרכן לאוטובוסים שיקחו אותן חזור, אל הבית ממנו יצאו ביום שישי, אל הרגעים האחרונים שלפני הגאולה.

מהארגון נמסר כי בע"ה יתקיימו שבתות נוספות בהמשך השנה, לחברות ארגון בת מלך מכיתות ז' וח'.

על ארגון השבת עמלו וטרחו: מזכ"לית הארגון הגב' חיה וולס, מנהלת הסניפים הארצית הגב' צביה קורץ, מנהלת מתנ"ס כפר חב"ד הגב' יהודית פייגין והגב' מירי סגל מנהלת המשרד הארצי של בת מלך', יחד עם מרכזות ה'שבת מלך' המסורות וכמובן מרכזות 'בת מלך' כפר חב"ד המפעילות בהצלחה את הסניף הגדול בארץ.

כמו"כ סייעו למען הצלחת השבת: הגב' חיה פקשר רכזת ההדרכה בארגון שהנחתה את ה'באנקעט' במוצ"ש, השליחה ואשת החינוך הגב' נחמי גופין שהתוועדה עם הבנות ב'רעווא דרעווין', צוות הסייעות של השבת וה'משב"קיות' של כיתה ח'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.