מערכת COL | יום ד' כסלו ה׳תשע״ז 04.12.2016

באר שבע: התוועדות חגיגית לידידי מוסדות חינוך חב"ד

מאות מידידי התלמוד תורה וישיבת חב"ד בעיר באר שבע - תחת הנהלתו של השליח הרב ניצן חלק, התאספו לאירוע רב רושם וחגיגי לכבוד יום הבהיר ראש חודש כסלו   התוועדות חגיגית
באר שבע: התוועדות חגיגית לידידי מוסדות חינוך חב
צילום: אילן הצלם החרדי
מאות מידידי התלמוד תורה וישיבת חב"ד בעיר באר שבע - תחת הנהלתו של השליח הרב ניצן חלק, התאספו לאירוע רב רושם וחגיגי לכבוד יום הבהיר ראש חודש כסלו.

האירוע נפתח בכישרון רב על ידי המנחה השליח הרב יוסף יצחק דייטש שסקר את התפתחות המהירה והמוצלחת של מוסדות התלמוד תורה והישיבה קטנה בעיר.

מקהלת התלמוד תורה – 'מעיינות', פתחה את תוכנית הערב בניגוני חב"ד ערבים, ולאחר מכן פצח הקהל בריקודי שמחה מרגשים ומלהיבים משך זמן רב, כמעט ללא יכולת להפסיק, תחת ניצחו של הזמר החסידי ר' שמחה פרידמן.

לקול צלילי הניגון ראש חודש כסלו פתח השליח הרב משה דיקשטיין בסיפור החוויה האישית שלו מאירועי ראש חודש כסלו תשל"ח. הרב דיקשטיין זכה לשהות במחיצת הרבי בכל אותם השבועות בהם הרבי לא יצא מחדרו, ושיתף את הקהל בסיפורים נדירים ומרתקים.

את הערב חתם בנאום מרגש מנהל המוסדות והשליח בשכונת נווה זאב בעיר הרב ניצן חלק, בספרו לקהל על התפתחות המוסדות ועל הניסים הגלויים להם הוא זוכה בכל צעד ושעל.

לאחר מכן התיישבו הקהל הרב ותלמידי התמימים, להתוועדות חסידית סוחפת עם המשפיע הרב דב מנחם דוברוסקין משפיע בישיבת תות"ל מגדל העמק, שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

את האירוע כיבדו בנוכחותם: רבה הראשי של באר שבע וראב"ד הרב יהודה דרעי שליט"א, רב הישוב עומר ומבכירי רבני חב"ד הרב יוסף שמחה גינזבורג שליט"א, שליח הרבי לבאר שבע הרב שניאור זלמן גורליק שליט"א, רב שכונה א' בבאר שבע ורב אזורי רמת נגב הרב מאיר סויסה שליט"א, רבנים, שלוחים ואישי ציבור נכבדים. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.