מערכת COL | יום ד' כסלו ה׳תשע״ז 04.12.2016

'בנקאט' מפואר וחגיגי לתלמידי הישיבה באלעד

היה זה ערב מיוחד, ערב שלא יישכח אצל תלמידי התמימים בישיבת "תומכי תמימים" - אלעד ● בחצר הישיבה ערכו "התלמידים השלוחים" בשיתוף עם תלמידי שיעור ג׳ 'באנקעט' מיוחד, מפואר וחגיגי לתלמידי הישיבה, בהשתתפות צוות ואנ"ש - ידידי הישיבה בקשר עם כינוס השלוחים  לסיפור המלא
'בנקאט' מפואר וחגיגי לתלמידי הישיבה באלעד
היה זה ערב מיוחד, ערב שלא יישכח אצל תלמידי התמימים בישיבת "תומכי תמימים" - אלעד.
בחצר הישיבה שלבשה חג, ערכו "התלמידים השלוחים" בשיתוף עם תלמידי שיעור ג׳ 'באנקעט' מיוחד, מפואר וחגיגי לתלמידי הישיבה, בהשתתפות צוות ואנ"ש - ידידי הישיבה בקשר עם כינוס השלוחים שהתקיים בימים אלו.

בפתחו של ה'באנקעט' קרא הת' השליח ישראליק חזן את פרקו של הרבי, כאשר הקהל חוזר אחריו פסוק בפסוק.

את ה'באנקעט' הנחה בטוב טעם התלמיד השליח אלי לוין. שעורר אודות הנקודה של ״איך פאר דאך מיט אייך״ שמשמעותה היא שהרבי הולך איתנו - עם כל אחד מתלמידי התמימים שי', הן בסדרים, הן במבצעים, והן בהפסקות, ועל זה שהרבי רוצה שהשליחות שלנו בישיבה תהיה העסק האישי של כל בחור ובחור.

בחלק הראשון של ה'באנקעט' הוקרן על מסכים ענקיים וידיאו מיוחד ומרטיט - של השליח הרב ישראל דערען בו הוא מספר סיפור על המשפט המעורר של הרבי ״איך פאר דאך מיט אייך״.

לאחריו הוזמן לנאום הרב הלפרין משגיח בישיבה. אשר עמד בדבריו על המאפיין המרכזי של שליח - ביטול למשלח, והנכונות להשליך את חייו מנגד למען המטרה, ואנחנו - בתור תמימים בישיבה, מה נאמר ? האם עלינו להמתין ליום המיוחל בו נעבור את כל המסלול, ישיבה קטנה, גדולה, קבוצה, שליחות, חתונה, ואז נצא לשליחות ? לא ולא! שליחות זה לעשות את מה שדורשים ממני כיום עד הסוף, וכאן מנה הרב הלפרין רשימה של תמימים - שלוחים - המקפידים על הסדרים, המשקיעים את עצמם בלימוד התורה, המקפידים למלא את השעות שבין הסדרים, המדקדקים בשיחות הרבי והרשימה ארוכה... כאשר המוטו המרכזי של כל אלה - שלוחים שמוסרים את עצמם עד הסוף למילוי הכוונה.

במשא המרכזי של הכינוס התכבד הרב אורי גמסון אשר הפליא להגדיר בכישרון רב את מהות השליחות בקרב התמימים בין כותלי הישיבה, טרם מקיימים בגופם ומשפחתם את הצווי ד"לך לך מארצך" בגשמיות, "על תמים לדעת שהשליחות שלו מתחילה כעת. הרבי בוחר בו ומטיל עליו שליחות מיוחדת - להתעמק ולחדור לכל סוגיא בנגלה ולכל מאמר חסידות הנלמד בישיבה".

בנאומו המאלף שזר סיפורים מרתקים ממקום שליחותו כשעל הכול מרחפת הנקודה העיקרית אותה הרבי לימד וחינך אותנו בכל הזדמנות, שבמקום שבו אנחנו נמצאים, בכל רגע נתון, שם היא השליחות הספציפית הממתינה רק לנו. חלילה להתמרמר או לברוח מלקיחת אחריות, אדרבה עלינו לגייס את כל המשאבים והכוחות ולמצותם עד תומם. הנאום הותיר רושם רב על כל הנוכחים,
ואז פצחו כולם בשיר וניגון, כאשר את השירה מלווה תלמיד הישיבה הת׳ יודי קורנט שליח הרבי ביבנה, ובמנגינת אמן החליל הת' יוסף יצחק זאסלווסקי, כשתוך כדי מחולקת לבחורים המנה העיקרית והמשובחת.

בחלק הזה של ה'באנקעט' נקראו מספר תלמידים מהישיבה, בנים של שלוחים מקצווי תבל, ל'פאנל' מיוחד שהונחה ביד אמן ע"י הת' השליח מענדי מלכא, בו שיתפו הם את חבריהם - תלמידי הישיבה, על חוויותיהם ותחושותיהם במקום שליחותם.

בסיומו של ה'באנקעט' נערך 'רול קול' מיוחד ומרגש, בו הוקראו המדינות הרבות בהם יש שלוחים שב"ה בניהם לומדים ומתחנכים בין כתלי הישיבה, ולאחמ"כ הוכרזו והוקרנו מסלולי ה"מבצעים" של כל תלמידי הישיבה.

תוך כדי מעמד ה׳רול קול׳ פצחו תלמידי הישיבה וצוות הישיבה בריקוד ספוטני נמרץ, כשכל אחד מהתמימים יוצא בתחושה חזקה שהוא ימסור את עצמו ואת חייו, לרבי ולשליחות!

אחר ה'באנקעט' התיישב השליח הרב אורי גמסון יחד עם הצוות ותלמידי השלוחים להתוועדות פעילה עם תלמידי התמימים, שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

עזרו וסייעו בכל הערב המושקע הזה, כלל תלמידי שיעור ג׳ שי', ובראשם, הת׳ מאיר הבר, שמוליק ליפסקר, שניאור זלמן בלינוב. בשיתוף פעולה עם ראשי את״ה הת׳ יודי מזרחי, מ״מ הנדל. וכמובן בהכוונת תלמידי השלוחים שי' - אלי לוין, ישראל חזן, לוי סגל, מענדי מלכא, עמנואל וייספיש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.