מערכת COL | יום ד' כסלו ה׳תשע״ז 04.12.2016

ביוזמת 'כולל חב"ד': בצפת צפוי חורף חם

בחסות 'כולל חב"ד' העולמי פתח ה'כולל' בצפת במבצע מיוחד של סיוע למשפחות נזקקות בביגוד, הנעלה וחימום עם תחילת עונת החורף בעיר הגבוהה והקרה בארץ ישראל  לסיפור המלא
ביוזמת 'כולל חב
אחרי שבוע של רוחות יבשות וגל של שריפות שגרמו נזקים כבדים, באו על ארץ ישראל, בשעה טובה, ימים רצופים של גשמי ברכה. החקלאים מודים ומברכים בפה מלא על הגשם משמים שבזכותו יצמחו יבולי השדה, הילדים מקפצים בשלוליות בגיל ובחדווה והאווירה הכללית הפכה ליותר שמחה ונעימה.

אבל יש מי שהגשם משמח אותם פחות. אלה הן משפחות נזקקות שילדיהן עדיין מתהלכים בסנדלים שנרכשו עם תחילת הקיץ, המעיל שקנו לפני שנתיים כבר קטן על הילד, ובלילות הארוכים - שר הקור שולט בבית כי אין בו מזגנים ותנורים או משום שהמשפחה חוששת מהמשבצת 'הסכום לתשלום' בחשבון החשמל הבא.

אם הם גרים בצפת, העיר הגבוהה והקרה ביותר בארץ, הצורך שלהם בביגוד, נעליים, מגפיים ואמצעי חימום הולמים, גדול שבעתיים.

וזה בדיוק מה שעמד לנגד עיניהם של אנשי 'כולל חב"ד' בצפת השבוע. בראשות מנהל 'כולל חב"ד' העולמי הרב שלום דוכמן, פתחו השבוע במבצע של חלוקת תלושי קניה לרכישת בגדים, נעליים, מגפיים ומעילים. בחוזר מיוחד ששיגרו למוסדות החינוך בעיר מנהל ה'כולל' בצפת הרב יוסף יצחק חיטריק והרב יורם מעודה מהנהלת ה'כולל' מתבקשים מנהלי ומנהלות המוסדות לדווח בדיסקרטיות על כל ילד או ילדה שבאים ללימודים בבגדים או נעליים לא מתאימים לחורף הצפתי, על מנת שהמשפחה תזכה לסיוע הנחוץ בסבר פנים יפות ובצורה מכובדת. בנוסף, משפחות שפונות אישית למשרד ה'כולל', אם ביוזמתן ואם באמצעות הפניה של מחלקת הרווחה בעיריית צפת, נענות גם הן. כך שלפחות בצפת הקרה יהיה בעזרת השם חורף חם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.