מערכת COL | יום א' כסלו ה׳תשע״ז 01.12.2016

מי מונע מהרב הארליג לארגן את ההתוועדות המסורתית? ● תחקיר

במהלך 38 השנים האחרונות, מאז שנת תשל"ט, מארגן מדי שנה בשנה איש בית חיינו, המשב"ק הרב מאיר הארליג שי', את ההתוועדות המרכזית ב-770 לרגל היום הבהיר ר"ח כסלו ● הוא זכה מדי שנה לקבל משקה מהרבי לקראת ההתוועדות, ולמענות בקשר עמה ● השנה, מונעים ממנו זאת. בפנים: ה'נימוק', ודברי הרב הארליג בשיחה עם COL ● מחר, יום חמישי מוצאי ראש-חודש כסלו, תתקיים התוועדות ראש-חודש כסלו, בדל"ת אמותיו הק' של הרבי, בהנחיית הרב הארליג.
מי מונע מהרב הארליג לארגן את ההתוועדות המסורתית? ● תחקיר
ההתוועדות השנתית הקבועה שבארגון הרב הארליג. תמונות משנות המ"מים וראשית הנו"נים.

במהלך 38 השנים האחרונות, מאז שנת תשל"ט, מארגן מדי שנה בשנה איש בית חיינו, המשב"ק הרב מאיר הארליג שי', את ההתוועדות המרכזית וסעודת ההודיה ב-770 לרגל היום הבהיר ר"ח כסלו. הוא זכה מדי שנה לקבל משקה מהרבי לקראת ההתוועדות, ולמענות בקשר עמה.

השנה, מונעים ממנו זאת, ונלקחת מידיו ה'חזקה' על ההתוועדות המיתולוגית המאורגנת על-ידו זה שנים.

ה'נימוק': הרב הארליג מזמין מדי שנה בשלושים השנים האחרונות דברי מאכל מקייטרינג העומד תחת הכשרות המפורסמת של בד"צ קראון הייטס, ולא דברי מאכל הכרוכים בהסגת גבול חמורה: אנשי מחלוקת פתחו בשנים האחרונות "הכשר" מתחרה להכשר הוותיק של הבד"צ בשכונת קראון-הייטס, והם דורשים כי רק מוצרים מ"הכשר" זה יובאו.

ואנשי שלום שאינם מוכנים לתת יד למחלוקת כואבת ולמעשי וונדליזם? כניסתם לבית רבינו שבבבל נאסרת על-ידי הנערים הפוחזים העושים בבית מדרשו של רבינו כבתוך שלהם בשנים האחרונות.

הרב הארליג, אישר בשיחה עם COL כי השנה נמנע ממנו ארגון ההתוועדות, אך ניכר כי העדיף להימנע מלהוסיף פרטים על כך...

יצויין, כי קהל החסידים הנשמע לרבני חב"ד והוראות הרבי - גם בקרב אלו המכנים עצמם 'משיחיסטים' - מזועזעים לנוכח המתחולל בבית מדרשו של רבינו בשנים האחרונות, ומייחלים ליום בו 'אגודת חסידי חב"ד' תשוב לנהל את המקום, כמו שהיה לאורך כל שנות נשיאותו של הרבי, ואזי בית הכנסת יחזור להתנהל בצורה מסודרת כפי שהיה בשנות האור.

מחר, יום חמישי מוצאי ראש-חודש כסלו, בשעה 8:30 בערב תתקיים התוועדות ראש-חודש כסלו, בדל"ת אמותיו הק' של הרבי, בסמיכות לאהל הק', בהנחיית הרב הארליג.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.