מערכת COL | יום א' כסלו ה׳תשע״ז 01.12.2016

התפילין עלו באש: צעירי חב"ד העניקו סט מהודר

מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור פועל בימים אלו בכל העוצמה להביא עידוד וחיזוק רוחני לצד סיוע גשמי למשפחות שבתיהם נשרפו בטרור השריפות ● באחד הבתים הם פגשו את בעל הבית בכאב לב על שהטלית והתפילין שלו נשרפו ללא כל זכר מהם ● בתוך זמן קצר הם חזרו לביתו והפתיעו אותו עם סט מהודר של טלית ותפילין וספר חת"ת וקופת צדקה מתנה מצעירי חב"ד. הפעם ירדו מעיניו דמעות של התרגשות ושמחה   למען נפגעי טרור השריפות
התפילין עלו באש: צעירי חב
מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור פועל בימים אלו בכל העוצמה להביא עידוד וחיזוק רוחני לצד סיוע גשמי למשפחות שבתיהם נשרפו בטרור השריפות.

השלוחים הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד יחד עם הרב יוסף יצחק פריימן מזכרון יעקב ביקרו במהלך היום בבתים השרופים בעיר, ישבו עם המשפחות והקשיבו למצוקתם, בדבריהם הם מסרו את ההזדהות של חב"ד וחיזקו את רוחם והעניקו להם מארז של חנוכיה ומתנות לילדים לצד בדיקת צרכים ראשונית.

באחד הבתים הם פגשו את בעל הבית בכאב לב על שהטלית והתפילין שלו נשרפו ללא כל זכר מהם. בתוך זמן קצר הם חזרו לביתו והפתיעו אותו עם סט מהודר של טלית ותפילין וספר חת"ת וקופת צדקה מתנה מצעירי חב"ד באומרם שלא יתכן שיהודי ישאר אף לא יום אחד ללא אפשרות להניח תפילין. הפעם ירדו מעיניו דמעות של התרגשות ושמחה.

בבית אחר התברר כי כמה מהרהיטים ומוצרי בסיס נותרו בחלק מהבית שלא נשרף ורשויות המדינה לא פעלו להעביר אותם לביתם הזמני. חב"ד בישרו להם כי מתנדבי בית חב"ד יגיעו לבצע עבורם את ההובלה באופן מיידי.

כך גם במקרה בו אימא ואבא עם שלושה ילדים קטנטנים הועברו לדיור זמני ללא מכונת כביסה שנשרפה כליל. רשויות המדינה הודיעו להם שישלמו להם זאת אבל במועד לא ידוע ואולי רק בעוד כשלושה חודשים...

הרב קוטנר הודיע להם שיסירו דאגה מליבם ובימים אלו הם יקבלו מכונת כביסה חדשה לביתם מתנת צעירי חב"ד לרווחת ילדיהם הקטנים ובכסף שיקבלו מהמדינה יוכלו להשלים להוצאות הרבות שיש להם בימים אלו.

בבית נוסף התברר כי היו מזוזות רק בקומה התחתונה שנותר שלם, אך בקומה העליונה שבו לא היו מזוזות כלל הוא נשרף כליל! הרב פריימן והרב קוטנר בישרו להם כי יקחו את המזוזות לבדיקה בבית חב"ד ולאחר שיפוץ הבית יותקנו מזוזות חדשות גם בקומה העליונה.

המשפחות כולם ללא יוצא מהכלל הודו בהתפעלות אדירה על פועלם של חב"ד לעמוד לצידם ולהביא להם בשעתם הקשה עידוד וחיזוק.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.