מערכת COL | יום כ"ט חשוון ה׳תשע״ז 30.11.2016

שליחות מגן הילדים ועד תפארת זקנים בקרית משה רחובות

גני תפארת חב"ד בקרית משה רחובות זכו השבוע לביקור של מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך מר איציק זהבי וראש העיר רחובות מר רחמים מלול ● לביקור נילוו הנהלת המחוז החרדי, ומפקחי העיר רחובות, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מר זוהר בלום והנהלת מחלקת החינוך ברחובות  לכתבה המלאה
שליחות מגן הילדים ועד תפארת זקנים בקרית משה רחובות

גני תפארת חב"ד בקרית משה רחובות זכו השבוע לביקור חשוב ומשמעותי של מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך מר איציק זהבי וראש העיר רחובות מר רחמים מלול. לביקור נילוו הנהלת המחוז החרדי, ומפקחי העיר רחובות, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מר זוהר בלום והנהלת מחלקת החינוך ברחובות.

מנהל המחוז מר איציק זהבי התפעל לראות מקרוב את תפיסת החינוך החב"די המחנכת לשליחות והיותם של הילדים נרות להאיר כבר מגיל הגן, את החמימות ואת הילדים הרכים שרים את המנון גן חב"ד. כב' ראש העיר מר רחמים מלול אשר מכיר מקרוב את העשיה הברוכה של גני תפארת חב"ד, זכה להכרת הטוב והיתה זו הזדמנות לומר לו תודה על הקצאת המבנה לגן תפארת חב"ד.

גן תפארת חב"ד שעל יד בית חב"ד קרית משה רחובות, מציין 17 שנה להקמתו ולמעלה מ-500 בוגרים סיימו את לימודיהם בגן. מהרגע הראשון שהגן הוקם מושם בו דגש על יחודיות החינוך החב"די שליחות, אהבה ושימוש בקידמה לעידוד הלמידה. הגננות מובילות עם הצוות שלהן תהליכי למידה משמעותיים וחווייתיים התורמים להתפתחות מדהימה של הילדים, ויחד עם עבודתו של המלמד מגבירה את מוכנותם לכיתה א'.

הרב שמעון שאער - שליח הרבי בקרית משה ובנו הרב אברהם - מנהל בית חבד אשר שהו בזמן הביקור בכינוס השלוחים, שלחו ברכתם לחברי המשלחת והביעו הערכתם ותודתם על ההשקעה הרבה במוסדות בכלל ובגנים במיוחד.

כמובן שביקור כזה מחייב להמשך עשייה ברמה גבוהה יותר שכן כך הונחנו על ידי הרבי "מי שיש לו מנה רוצה מאתיים" לא להסתפק בהכרה בכך שאתה מצוין תמיד תשאף ליותר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.