מערכת COL | יום כ"ח חשוון ה׳תשע״ז 29.11.2016

ראשי 'מסילה' התברכו במעונו של הרב ירוסלבסקי

ראשי מסילה התברכו במעונו של הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי רב קהילת חב"ד בנחלת הר חב"ד ומזכיר בי"ד רבני חב"ד ● הנהלת מסילה הציגה בפני הרב ירוסלבסקי את פעילות מסילה בקרב חסידי חב"ד בישראל ודרך ההתנהלות הכלכלית הנכונה והישרה עפ"י התורה ● במהלך המפגש דנו הנוכחים בהרחבת הפעילות, וזכו לברכתו הנלהבת של הרב  ראשי 'מסילה'
ראשי 'מסילה' התברכו במעונו של הרב ירוסלבסקי
ביקור רב רושם ערכו מנהלי 'מסילה' אצל הרה"ג יצחק יהודה ירוסלבסקי רב חסידי חב"ד בקרית מלאכי ומזכיר בי"ד רבני חב"ד. הרב ירוסלבסקי קיבל בחמימות רבה את ראשי מסילה אשר הציגו בפניו את הפעילות הרבה לניהול בתי חב"ד כמו גם משפחות מקרב חסידי חב"ד, למען יוכלו להמשיך ללמוד על מי מנוחות מתוך שלוות הנפש.

בתחילת השיחה האזין הרב לסקירה נרחבת מפי מנהל מחלקה עסקית ר' משה אליאס שסקר בפני הרב את הפעילות של מסילה על נדבכיה השונים ושיתף את הרב בפעילות הברוכה שקיימת כיום בקהילת חב"ד בשיתוף מסילה במסגרתה מכירים לקהילה את מגוון הכלים שיש למסילה להציע בכדי לעזור לציבור.

מסילה קיימת כבר כ-17 שנה ובמסגרת פעילותה מעניקה יעוץ עסקי חינם לשלוחים, למנהלי בתי חב"ד, וגם יזמים חב"דים שביקשו לפתוח בתי חב"ד ללא הסתבכויות כלכליות.

בשנה האחרונה התקיימה פעילות במהלכה האזינו השלוחים להרצאות בניהול בצורה נבונה על מנת שיוכלו לנהל את בתי חב"ד בצורה מאוזנת.

ההרצאות ניתנו בין השאר בכנס השלוחים הארצי במלון רמדה בירושלים וכן בכנס השלוחים בקרית יובל, כאשר הפעילות נעשית בין היתר הודות למנהל בית חב"ד בבאר שבע הרב גורליק, שארגן בין היתר קורס מקיף ל-20 שלוחים בבית חב"ד באשדוד.

לאחר שהאזין לסקירה הנרחבת אמר הרב ירוסלבסקי לראשי מסילה "כמי שמלווה מקרוב את המשפחות ובתי חב"ד, אני יודע עד כמה הדבר נחוץ והכרחי מאד. הרבי מליובאויטש היה מתחשב בכך מאד, ונהג לדבר בעניין".

הרב הוסיף וסיפר "אני יודע על מספר אנשים שהרבי סייע להם לצאת מחובות, והתרה בהם שזה בתנאי שלא יכנסו שוב לחובות"

במהלך השיחה התעניין הרב ירוסלבסקי בפעילות שנעשית על ידי מסילה לחינוך בהתנהלות כלכלית נבונה, בקרב חסידי חב"ד, כאשר נציגי מסילה מציגים תוכניות עתידיות, בין היתר במוסדות "בית רבקה".

"אנחנו מזמינים כל משפחה מחסידות חב"ד שמעוניינת בליווי כלכלי לבוא אלינו" אמרו.

לסיום ברך הרב את ראשי מסילה ואמר "כל פעולה טובה שעוזרת לאנשים ותומכת באנשים לעבור תהליך שנעשה בהנחיה נכונה, זה גם תרומה כספית וגם תרומה שיהודי עוזר לשני.

"יה"ר שפעילותכם תצלחנה להעמיד אנשים בדרך נכונה ובדרך בריאה כמו שכתוב שלא יצטרכו עמך ישראל זה לזה ולא לעם אחר, וכל אחד יהיה לו איש תחת גפנו עכשיו ובעזרת השם כשמשיח יבוא יהיה את מלוא ההבטחה שהקב"ה הבטיח לכל אחד ואחד מתוך בריאות מתוך שמחה ומתוך תבונה נכונה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.