מערכת COL | יום כ"ג חשוון ה׳תשע״ז 24.11.2016

מזעזע: ספרי קודש בישיבת 'מבשר שלום' בחיפה נשרפו • תיעוד

גווילין נשרפין ואותיות פורחות: ישיבת 'מבשר שלום' בחיפה נשרפה כליל, כפי הנראה כתוצאה מהצתה מכוונת על רקע לאומני שאירעה בסמוך למבנה. תלמידי הישיבה רצו לחלץ את ילדי הגן הלומדים בסמוך, אך ספרי הקודש נשרפו כליל, ביניהם גם ספרי תניא  תיעוד עצוב
מזעזע: ספרי קודש בישיבת 'מבשר שלום' בחיפה נשרפו • תיעוד

הישיבה 'מבשר שלום' בחיפה נשרפה כליל, כפי הנראה כתוצאה מהצתה מכוונת על רקע לאומני שאירעה בסמוך למבנה. ספרי קודש רבים נשרפו ר"ל, ביניהם גם ספרי חסידות חב"ד וספר התניא.

בישיבה מספרים כי בראש ובראשונה בעת פריצת השריפה, רצו התלמידים לחלץ את ילדי הגן הנמצא בקומה הראשונה במבנה. למרבה הצער תלמידי הישיבה ורבניה לא הספיקו לחלץ את ספרי הקודש מהישיבה בטרם אחזה האש במבנה.

כל תלמידי הישיבה ורבניה בריאים ושלמים והישיבה מבקשת להרגיע באמצעות כלי התקשורת את ההורים וקרובי המשפחה ששמעו על השריפה בבניין.

מנהל הישיבה סיפר ל"בחדרי חרדים" על הרגעים העצובים בהם חזרו לבית המדרש וגילו את הזוועה: "אנחנו בטוחים כי הגבאים המסורים, כבוד הרב וראשי הישיבה ימשיכו להאיר את המקום והוא ימשיך להיות מקור ללימוד תורה, תפילה ואהבת ישראל.

"גווילין נשרפין"

"מדובר על מפעל חיים של הרב. בית הכנסת והישיבה פעלו בזכות מסירות נפש של הרב ושל הגבאים. מהמקום הזה יצאו ארוחות שבת לנזקקים כל שבוע ומרכז תורני שהאיר את הכרמל כולו בקדושה ותורה. גווילין נשרפים ואותיות פורחות. את התורה הגדולה שלמדנו במקום הזה אי אפשר לשרוף והיא נצחית. בעז"ה נשקם את המקום. נבנה אותו מחדש ועוד ישמע כאן קול תורה".

(בחדרי חרדים)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.