מערכת COL | יום כ"ג חשוון ה׳תשע״ז 24.11.2016

פונו 100 ילדי 'פרוייקט נעל"ה' לישיבת 'אור שמחה' בכפר חב"ד

100 ילדי נעל"ה שבכפר 'אור אבנר סיטרין' יעשו את השבת בכפר חב"ד, וזאת עקב השריפות הגדולות בטירת הכרמל ובזכרון יעקב הסמוכות לכפר סיטרין ● מנהל פרוייקט נעל"ה הרב אלכס פרוצאנסקי הנמצא כעת בכינוס השלוחים העולמי בניו יורק ל-COL :"נמצאים בקשר און-ליין עם הצוות, בתיאום עם המשטרה החלטנו לפנות את התלמידים"  לסיפור המלא
פונו 100 ילדי 'פרוייקט נעל
הרב אלכס פרוצאנסקי מנהל נעל"ה בכפר אור אבנר סיטרין, על רקע תמונת כפר סיטרין מהאוויר (צילום: ישראל ברדוגו)

כתב COL


לאחר ששריפות ענק השתוללו היום באיזור חיפה והכרמל, ועד לטירת הכרמל הגיעו, ומן הצד השני של כפר אור אבנר סיטרין שריפות חורש גם מכיוון זכרון יעקב, החילטו בהנהלת פרוייקט נעל"ה שבכפר לפנות את 100 התלמידים.

הרב זאב סלווין מנכ"ל ישיבת "אור שמחה", הזמין את ילדי פרוייקט נעל"ה לפנימיית הישיבה בכפר חב"ד, כולל את אנשי הצוות. ההזמנה כוללת אש"ל מלא.

שוחחנו עם הרב אלכס פרוצאנסקי, מנהל פרוייקט נעל"ה, השוהה עתה – כמו אלפי שלוחי חב"ד מכל רחבי העולם – בכינוס השלוחים העולמי בניו יורק:

הרב פרוצאנסקי: "ההחלטה התקבלה לאחר תיאום עם כוחות הביטחון, כשיש איום שריפות משני כיוונים, מצד אחד מכיוון טירת הכרמל, ומצד שני מצד שני מכיוון זכרון יעקב.

"כזכור לפני כשנתיים שריפה גדולה השתוללה בדיוק במקום הזה, ובנס בנייני הכפר לא נפגעו. החלטנו, יחד עם מנכ"ל כפר אור אבנר סיטרין הרב אברהם קירנברג לפנות את המקום עד שתחלוף הסכנה".

הרב פרוצאנסקי השוהה כאמור בכינוס בניו יורק, שומר על קשר און-ליין עם הנהלת הפרוייקט ובכל מה שקשור למצב בשטח, ולפינוי התלמידים וקליטתם בישיבה בכפר.

"בישיבת 'אור שמחה' שחררו את התלמידים ל'שבת חופשה' כדי שיוכלו לקלוט את התלמידים שלנו, ועל כך תודתינו מקרב לב להנהלת 'אור שמחה', ולמנכ"ל הרב זאב סלווין", מוסיף הרב פרוצאנסקי.

מה הצפי, עד מתי תשארו בכפר חב"ד?

אחרי שבת נערוך הערכת מצב נוספת, הכל לפי ההתפתחויות ובתיאום עם גורמי הביטחון".





הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.