מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשע״ז 22.11.2016

דאגו למטופלים ולמשפחות וזכו בבת לאחר 27 שנים ● מרגש

בני הזוג הפכו לפנים הקבועות במסדרונות הדסה, לסמל של מסירות ונתינה ללא סוף, כאשר במשך כל שבת וחג ליוו את המטופלים ובני משפחותיהם ● השבוע נסגר מעגל מרגש במיוחד ובמקום בו דאגו לכולם נולדה בתם, לאחר 27 שנים  לסיפור המלא
דאגו למטופלים ולמשפחות וזכו בבת לאחר 27 שנים ● מרגש
משמאל האב הנרגש הרב פרץ, יחד עם מנכ"ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין (דוברות הדסה)

הדסה עין כרם: בת ראשונה לאחר 27 שנות המתנה, בבית החולים בו התנדבו בני הזוג הרב יצחק וסימה פרץ, לאורך שנים.

מנכ"ל הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין, לאב:
"בכל מחלקות בית החולים חוגגים איתכם. אתם בחרתם לממש הלכה למעשה את המצווה של נתינה וחמלה כלפי כל אדם".

*

עשרים ושבע שנות ההמתנה של בני הזוג סימה ויצחק פרץ, לבן או בת משלהם, היו ברובן השנים שבהן הם הפכו לחלק בלתי נפרד ממשפחת "הדסה עין כרם".

בני הזוג הפכו לפנים הקבועות במסדרונות הדסה, לסמל של מסירות ונתינה ללא סוף, כאשר במשך כל שבת וחג ליוו את המטופלים ובני משפחותיהם, שהו עמם לאורך כל שעות הקודש והעניקו להם בשם עמותה גדולה (הנשארת לבקשתה בעילום שם) סעודות מלאות של שבת וחג ואף תיאמו מול בית החולים שפעל לסידורי לינה ושהיה עבור המשפחות.

השבוע נסגר מעגל מרגש במיוחד ובמקום בו הפכו לדיירי בית אהודים ביותר, נולדה בתם של בני הזוג, לאחר המתנה ממושכת של כמה עשורים.

עם היוודע הבשורה המשמחת, נפוצה בכל רחבי בית החולים ובכל מחלקה הורגשה השמחה באוויר.

מנכ"ל הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין, פגש באופן אישי את הרב יצחק פרץ, אשר עונד על ידו את "צמיד" האב הטרי המורשה להיכנס לתינוקיה במחלקת יולדות א', ובירך אותו בהתרגשות.

"מעשי החסד שלכם עבור כל כך הרבה מטופלים ומשפחותיהם לאורך השנים - לא נפלו על אוזניים ערלות. אני בטוח כי כולם ככולם בירכו אתכם לא אחת וקיוו כי תזכו לאושר כזה גדול, ולא בכדי הבשורה משמחת אותנו ההדסאים והמטופלים – בכל מחלקה בבית החולים. אתם בחרתם לממש הלכה למעשה את החזון המקראי, שהוא החזון ההדסאי, של נתינה וחמלה כלפי כל אדם".

רב המרכז הרפואי הרב משה קליין, אשר מכיר את בני הזוג מקרוב ופועל עמם לאורך שנים רבות, מדיי שבת ללא הפסקה, אמר להורים המאושרים כי שמחתם הינה הבשורה הגדולה ביותר שיצאה מכותלי בית החולים. "אין לתאר ואין לשער את האושר שחשים כעת כל מי שביקרו ולו פעם אחת בשבת בבית החולים – כולם נקשרו בכם ובמעשיכם, והייתם ונותרתם הסמל והדוגמא למסירות והתנדבות. אין זה מקרה שהלידה התרחשה בשבוע בו קוראים אנו על זכותם של אברהם ושרה להיפקד בזכות מצוות הכנסת אורחים".

האב הנרגש ביקש להודות לפרופ' נרי לאופר בבית החולים הדסה עין כרם ולכל צוות הרופאים אשר טיפלו בבני הזוג.

"תודה מיוחדת לד"ר שלומי יהלומי אשר ליווה אותנו באופן אישי והיה נכון לכל שאלה או פנייה, לאורך כל שעות היממה, זמין עבורנו בטלפון האישי ומלא רצון לעזור".

הרב קליין ביקש מבני הזוג כי ימשיכו לשהות בשבתות וחגים בביה"ח הדסה עין כרם כמו שעשו זאת ברציפות במשך 25 שנה, וימשיכו להקרין מאורם וממעשיהם על כל באי בית החולים. ההורים המאושרים אמרו כי אכן כך יהיה ופעולות ההתנדבות תמשכנה כסדרן.





הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.