מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשע״ז 22.11.2016

לראשונה: עלון חודשי מיוחד לנשים

בתוך שלל העלונים והפרסומים החב"דיים לציבור הרחב, נפקד כמעט לגמרי מקומו של חומר איכותי המיועד לציבור הנשים שאינן שומרות תורה ומצוות לעת-עתה. חומר כזה, שייתן תוכן חסידי בשפה נשית ובעטיפה צעירה ועכשווית, שיוכל להתלוות גם לחלוקת נרות שבת ● בדיוק בשביל זה ייצא בעז"ה - החל מר"ח כסלו - עלון 'עלמה פרינסס' הראשון  עלמה פרינסס
לראשונה: עלון חודשי מיוחד לנשים


 בתוך שלל העלונים והפרסומים החב"דיים לציבור הרחב, נפקד כמעט לגמרי מקומו של חומר איכותי המיועד לציבור הנשים שאינן שומרות תורה ומצוות לע"ע. חומר כזה, שייתן תוכן חסידי בשפה נשית ובעטיפה צעירה ועכשווית, שיוכל להתלוות גם לחלוקת נרות שבת. 

בדיוק בשביל זה ייצא בעז"ה - החל מר"ח כסלו - עלון 'עלמה פרינסס' הראשון, שיופיע בתיאום עם צאגו"ח ונשי חב"ד. ב'עלמה פרינסס', שייצא בשלב ראשון מידי חודש, תמצאו תוכן הנוגע בעולמה הקסום של האישה היהודייה, תוך מתן הבנה ומשמעות לתפקידה הנשי ולחיים בכלל. המדורים מספקים מגוון כלים לבניית חיים מאושרים ומלאי סיפוק, על פי עצותיו של הרבי ותורת חסידות חב”ד.

ב'עלמה פרינסס' נעשה מאמץ לקחת את המקסימום "ולהגיש אותו עם כפית" - כלומר, לקחת תוכן עמוק ולהפשיט אותו לחיים המעשיים שלנו, כאן ועכשיו. כל זה בא לידי ביטוי בצורת כתיבה קלילה וכיפית לקריאה, הכוללת תובנות ועצות לחיים של היום יום, טיפים, סיפורן של נשים הרואיות, ראיון עם נשים מיוחדות ועוד. 

בין הכותבות ניתן למצוא את גב' מינדי שמרלינג, גיתית דוידוביץ', טובי קעניג, ור' זלמן רודרמן. בוועדה הרוחנית של העלון ניתן למנות את הרבנית ברכה טברדוביץ וגב' דבירה גרוזמן. הפרויקט הוקם ומנוהל ע"י חני ריזל שתחי', לע"נ אחותה - השליחה הצנועה והחסידית חיה מושקא ע"ה הרשקוביץ מאופקים. (העלון הראשון נתרם לעילוי נשמת האישה החשובה מרת סוליקה שולמית בת ר' יצחק ע"ה פרץ.)

העלון הראשון מיועד לחלוקה במהלך חודש כסלו. לקבלת העלון באופן קבוע ניתן לפנות למרכז לעזרי שליחות שע"י צא"ח, בטלפון 073-2480711, או במייל[email protected], לצורך היכרות והתרשמות ישלח העלון הראשון לבתי חב"ד ונציגות נשי חב"ד ללא עלות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.