מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשע״ז 22.11.2016

ויהי בשלושים שנה: הכנות לאירועי ה' טבת ״דידן נצח״

במלאות שלושים שנה ליום הבהיר ה׳ טבת ״דידן נצח״, תשמ״ז - תשע״ז, החלו בועד אור וחום ההתקשרות בשיתוף פעולה עם מספר רב של שלוחים אנ״ש והת׳, בהכנות רבתיות לציין כדבעי, בכל מושבות אנ״ש ברחבי תבל, את היום הבהיר ה׳ טבת, היום טוב של ״דידן נצח״ ו״הוא בחיים״   ויהי בשלושים שנה
ויהי בשלושים שנה: הכנות לאירועי ה' טבת ״דידן נצח״
הרב יוסף יצחק גרינברג

במלאות שלושים שנה ליום הבהיר ה׳ טבת ״דידן נצח״, תשמ״ז - תשע״ז, החלו בועד אור וחום ההתקשרות בשיתוף פעולה עם מספר רב של שלוחים אנ״ש והת׳, בהכנות רבתיות לציין כדבעי, בכל מושבות אנ״ש ברחבי תבל, את היום הבהיר ה׳ טבת, היום טוב של ״דידן נצח״ ו״הוא בחיים״, המבטא יותר מכל את הנס של ״זרעו בחיים״ של הדור השביעי ומפעל השליחות העולמי אחרי ג׳ תמוז!

ידוע לכל שהרבי השווה את משפט הספרים ואת ה״דידן נצח״ לחג החגים י״ט כסלו ולפעולתו בעולם, הן בתקופת המשפט בהתוועדיות דחנוכה תשמ״ו, הן ביום הנצחון בשיחת יום הבהיר ה׳ טבת תשמ״ז, ואח״כ בעת הסתלקות הרבנית נ״ע בשיחת מוצש״ק תרומה תשמ״ח.

ורק עכשיו שלושים שנה לאחר דידן נצח, וכ״ב שנים לאחר ג׳ תמוז, מתחילים אנו להבין שמץ מנהו ממהות היו״ט המיוחד הזה של הדור השביעי ופעולתו בעולם ואת הדמיון לי״ט כסלו, את פשר הכוחות המופלאים והעצמיים שהרבי השקיע בו בהליכתו לאוהל הק׳ כמעט בכל יום בתקופת המשפט, את כל השטורעם שהרבי עשה בקשר לענין של ״הוא בחיים״, ואשר ״מדי שנה בשנה ווערט ער נאכמער לעבדיקער און נאכמער אקטיוו״, את החשיבות והנצחיות של הספרים והחפצים של הרביים, ואת כל הצער והעגמ״נ והמסי״נ של הרבי במשך כל שנות תקופת המשפט והערעור וכו׳ -

כי אכן ה׳ טבת ודידן נצח הוא היו״ט שלנו, כי כמו שי״ט כסלו פעל שינוי בעולם ששכל אנושי יכול להבין ולהשיג אלקות ע״י לימוד החסידות, כך גם ה׳ טבת פעל בעולם שבזכותו גם אנשים פשוטים כמונו יכולים גם עכשיו לאחרי ג׳ תמוז, להרגיש להכיר ולראות במוחש ובעיני בשר איך ש״הוא בחיים״, שהרבי חי בקרבנו ובתוכינו, (גם ע״י הספרים והחפצים שהם א שטיק לעבן של הרבי שנמצאים בגשמיות עמנו), וממשיך להנהיג אותנו ואת כל כלל ישראל ואת כל העולם כולו, וממשיך להכין את כל העולם כולו, ע״י מפעל השליחות העולמי, לקראת משיח צדקינו.

חברי הועדה המארגנת שוקדים עכשיו על תכנית פעולה עולמית לציון שלושים שנה ל״דידן נצח״, בעריכת התוועדיות רבתיות בכל מושבות אנ״ש ובמבצע קניית ספרים ולימוד הספרים, בשיתוף פעולה עם המוסדות המרכזיים, השלוחים, קהילות אנ״ש והמוסדות, ובקרוב יפורסמו פרטי התכנית.

כמדי שנה ההתוועדויות המרכזיות יתקיימו בד׳ אמות של הרבי, ביום שני בערב אור לה׳ טבת באוהל הק׳, וביום שלישי בערב תתקיים ההתוועדות המרכזית המסורתית שע״י אגו״ח העולמית בקמפוס חמ״ש.

בשנים האחרונות רבים מהשלוחים אנ״ש והת׳ מגיעים במיוחד מרחבי העולם כדי להשתתף בהתוועדיות מרכזיות אלו המתקיימות בד׳ אמות של הרבי והנודעות בטעם והחן החסידי המיוחד להם.

השנה במיוחד, לרגל חגיגות השלושים שנה ליום הבהיר ה׳ טבת, מתכוננים לקהל גדול יותר מתמיד של שלוחים אנ״ש והת׳ מרחבי העולם, שכבר הודיעו על השתתפותם בהתוועדויות המרכזיות בד׳ אמות של הרבי.

שלוחים אנ״ש והת׳ מכל רחבי העולם מוזמנים להשתתף בהתוועדיות המרכזיות ומוזמנים ליצור קשר עם ועד אור וחום עבור פרטים נוספים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.