מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשע״ז 22.11.2016

חלוקת מלגות 'מבצע תורה' בישיבת חב"ד בבני ברק

בטקס מרשים ומרגש חגגו בישיבת תות"ל בית מנחם בבני ברק את ההוקרה וההערכה למשתתפי מבצע תורה לשנת תשע"ו ● הטקס ששולב בהתוועדות כ' מר חשוון העלה על נס את השקעתם הרבה של התמימים בלימוד ● המצטיינים זכו במלגות ותעודות הוקרה, שהוענקו להם על ידי מחנכי כיתות ח' ומנהלי תלמודי התורה שהגיעו לכבד ולהוקיר את תלמידיהם המצטיינים  חלוקת מלגות 'מבצע תורה'
חלוקת מלגות 'מבצע תורה' בישיבת חב
בטקס מרשים ומרגש חגגו בישיבת תות"ל בית מנחם בבני ברק את ההוקרה וההערכה למשתתפי מבצע תורה לשנת תשע"ו. הטקס ששולב בהתוועדות כ' מר חשוון העלה על נס את השקעתם הרבה של התמימים בלימוד. המצטיינים זכו במלגות ותעודות הוקרה, שהוענקו להם על ידי מחנכי כיתות ח' ומנהלי תלמודי התורה שהגיעו לכבד ולהוקיר את תלמידיהם המצטיינים.

משגיח הישיבה הרב יוסף יצחק כץ פתח בדברים מתוך שיחה הרבי אודות ההתמדה והמסירות הנדרשת מלומדי התורה.

הרב יצחק גרינוולד מרבני הישיבה קישר את הדברים לפרשת השבוע ועודד את המשך ההשקעה בלימוד ובשינון הגמרא.

בין מקבלי התעודות בלטו התמימים דורון קרן שעשה סיום על מסכת בבא בתרא וקיבל תעודת הוקרה מיוחדת, והתמים שניאור ביטון שקיבל תעודה על הצלחתו במבצע תורה ועל שינון 12 פרקי תניא בע"פ.

מנחה הערב הרב ישראל וינפלד הזמין את מחנכי כיתות ח' ומנהלי תלמודי התורה שטרחו ובאו לרוות נחת מתלמידיהם - בוגריהם, להעניק תעודות ומלגות לזוכים המאושרים שעלו עם הוריהם הנרגשים אל הבמה ורוו מלא חופניים נחת יהודי חסידי.

המחנך הרב מנחם שמח מתלמוד תורה לוד, המחנך הרב אריאל מדר מתלמוד תורה פתח תקווה, המחנך הרב יוסף דוד הלל מתלמוד תורה בני ברק, המחנך הרב שלמה חריר מתלמוד תורה תל אביב, המחנך הרב מנחם מן מתלמוד תורה מגדל העמק, המשפיע הרב מנחם מענדל קוביטשעק מחיידר אידיש בכפ"ח, המחנך הרב ראובן סוויסה מתלמוד תורה חב"ד בכפר חב"ד, המחנך הרב אפריים מלוב מתלמוד תורה חב"ד בעמנואל, הרב מנחם מענדל ערד מנהל התלמוד תורה בכפר חב"ד, הרב דוד טירנואר מנהל תלמוד תורה ערד והרב יוסף הרשקוביץ מנהל חיידר אידיש בכפר חב"ד

כל אחד נשא דברי הוקרה וברכה והעניק תעודה ומלגה לתלמידיו המצטיינים, הדוברים דיברו על הקשר המיוחד של האירוע ליום הולדתו של הרבי הרש"ב מייסד ישיבת תומכי תמימים, ציינו במיוחד את צמיחתם לתפארת של תלמידיהם והודו לצוות הישיבה על חינוכם החסידי של תלמידיהם ועל המשך שרשרת החינוך והמסירות למען התמימים היקרים.

במהלך היום הגיעו רבים מאנ"ש לקיים את הוראת הרבי לשהות בכתלי תומכי תמימים ביום הולדתו של הרבי הרש"ב, וכן קבוצות של תלמידי תלמוד תורה חב"ד בני מנחם בבני ברק שהגיעו יחד עם מחנכיהם לקיים את ההוראה כבר בשנותיהם הצעירות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.