מערכת COL | יום י"ט חשוון ה׳תשע״ז 20.11.2016

קהל רב מכל רחבי הארץ בכנס הארצי ה-57 של חסידי חב"ד

קהל רב מכל רחבי הארץ מילא אמש (מוצאי שבת) את האולם הגדול והמחודש בבית צעירי חב"ד בכפר חב"ד לכינוס הארצי השנתי ה-57 של חסידי חב"ד בארץ הקודש המאורגן כמידי שנה על ידי צעירי-אגודת-חב"ד ● הרב מאיר אשכנזי, פתח בקריאת מכתבו של הרבי לבאי הכינוס הארצי השנתי; הרב מנחם קעניג נשא דברים כנציגם של האורחים ששבו מחצר הרבי; הרב יצחק יהודה רוסלבסקי קרא לשמור על מוסדות חב"ד; והמתוועד הראשי הרב מנחם דברוסקין  עורר את הציבור בהוספה בלימוד חסידות וב'התקשרות' לרבי  הכנס הארצי ה-57
קהל רב מכל רחבי הארץ בכנס הארצי ה-57 של חסידי חב
צילום: אליהו לוי, COL
קהל רב מכל רחבי הארץ מילא אמש (מוצאי שבת) את האולם הגדול והמחודש בבית צעירי חב"ד בכפר חב"ד לכינוס הארצי השנתי ה- 57 של חסידי חב"ד בארץ הקודש המאורגן כמידי שנה על ידי צעירי-אגודת-חב"ד.

הכינוס נערך במתכונת התוועדות חסידית וסעודת "מלווה מלכה" חגיגית. הכינוס נערך, כמידי שנה, בסמיכות ליום כ' במרחשוון – יום הולדתו של כ"ק אדמו"ר הרש"ב נ"ע.

הקהל הרב הוזמן ליטול ידיים ולהשתתף בסעודת ה"מלווה מלכה" החגיגית, ומד"א כפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי, פתח בקריאת מכתבו של הרבי לבאי הכינוס הארצי השנתי - מכתב שהרבי היה שולח מדי שנה לכינוס המיוחד. הרב אברהם שמואל בוקעיט משלוחי הרבי לארץ הקודש כובד בקריאת פרקו של הרבי בתהילים.

כמידי שנה, מהווה הכנס "קבלת פנים" לאנ"ש והתמימים ששבו מחצר הרבי בחודש תשרי. הרב מנחם קעניג מראשי ישיבת "תומכי תמימים" בלוד, הביא פרישת שלום מהאורחים ששבו מחצר הרבי, וסיפר על האווירה המיוחדת בחודש תשרי אצל הרבי, על ההתוועדויות, ועל ההתרגשות המיוחדת בהשתטחות על הציון הק' ובחיזוק ההתקשרות בעצם הנסיעה ובשהות בחודש השביעי בבית רבינו שבבל.

את הערב הנעים בניגוני חב"ד הקלידן ר' שבתאי מיכלאשוילי, שסחף את הקהל בשירתם ובריקודי שמחה.

האורות כבו, ועל מסכי הענק הוקרנו מראות קודש מהרבי, בסיומם נשא דברי ברכה קצרים מזכיר בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, שקרא לשמור על מוסדות חב"ד, ולא להיגרר למחלוקות.

המתוועד הראשי בהתוועדות היה הרב מנחם דברוסקין משפיע בישיבת "תומכי תמימים" במגדל העמק, שבמשך שעות ארוכות עורר את הציבור בהוספה בלימוד חסידות וב'התקשרות' לרבי.

הקהל יצא מהכינוס בתחושת אחדות ובהחלטה נחושה להגשים את השליחות העיקרית שהטיל עלינו הרבי - להכין את העולם כולו לקבלת פני משיח צדקנו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.