מערכת COL | יום ט"ז חשוון ה׳תשע״ז 17.11.2016

מפגש דרמטי בישיבת חב"ד ברינוא

בישיבות תות"ל ברינוא שבצרפת עברו קורס מיוחד לעמידה נכונה בפני קהל ● את הקורס מסר השחקן ומנכ"ל אספקלריא חגי לובר  לסיפור המלא
מפגש דרמטי בישיבת חב



במסגרת ביקור בן שבועיים של חגי לובר מנכ"ל אספקלריא, התקבלה פנייה לביקור בישיבת חב"ד להעביר קורס מיוחד לעמידה בפני קהל.

הפנייה הגיע מישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש, בעיר ברינוא (Brunoy ), בראשות הראש ישיבה הרה"ג יחיאל קלמנסון. מדובר בישיבה גדולה וישיבה קטנה בהם לומדים כשלוש מאות תלמידים מכל קצוי תבל ולמרכז לכל בחורי אירופה והעולם.

במהלך הביקור חגי לובר העביר לר"מים שיעור ולאחר מכן הבחורים שאלו שאלות ואף קיבלו טיפים איך לומר חבורה או בכלל לדרוש בפני קהל במקצועיות. הבחורים התרגשו לזהות את חגי כמי ששיחק ברבים מסרטי חב"ד בהם הפרטיזן המסתורי, מויש ומויש, הקמצן שהפך לקבצן ועוד ועוד.

באמצעות הקורס שעברו, קיבלו כלים חדשים ונוספים לעמידה מול קהל, יסודות הנאום, הצגת הנושא, איך לפתוח ובמה לסיים, שימוש נכון במבט העיניים, בתנועות הידיים, בטון הדיבור, בהבעות הפנים ובנוסף העלאת והעצמת הביטחון העצמי בעמידה מול קבוצה, שיפור התדמית וכלים המאפשרים לדבר בביטחון בפני קהל ובמצבי מבחן שונים בעזרת טכניקות משחק וסימולציות מעולם הבמה מתוך תקווה שמהישיבה הזו יצאו המסבירים הגדולים.

במהלך ההרצאה נשמעו שאלות רבות בקרב הקהל שהעידו על הרצון וההתעניינות של המשתתפים כדוגמת האם טוב לעמוד או לשבת כאשר מוסרים שיעור, איך אפשר להעביר שיעור בגמרא בצורה מעניינת או כיצד אפשר לחזק את הקשר האישי עם התלמידים. בסיום ההרצאה אמר ראש הישיבה לחגי כי יש חובה על הישיבות להזמין הרצאות מהסוג הזה כדי לקרב את הדור הצעיר אל לימודי התורה והחסידות.

חגי לובר מנכ"ל אספקלריא אמר: "שמחתי מאוד על הפנייה כיוון שבהחלט ניכרת הבנה גם בקרב הישיבות הגבוהות שבדורנו צריך לשים לב טוב לצורה שבה מעבירים את התוכן, ובדור שבו יש תחרות קשה עם המדיה והמושג ולא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עינכם הופך להיות מוחשי יותר מתמיד, יש צורך מאוד גדול שגם הר"מים וראשי הישיבות ילמדו כיצד לגרום לתלמידים להתעניין ולאהוב יותר את הלימודים וממילא לקרב אותם לאביהם שבשמים. בעקבות ההצלחה במסע לצרפת, מתוכננים ביקורים נוספים בכל רחבי אירופה בשל פניות רבות שמתקבלות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.