מערכת COL | יום ט"ז חשוון ה׳תשע״ז 17.11.2016

דואגים לכלות לעדי עד

קרן "עדי עד" על שם הרב ישראל צבי הלוי הבר ע"ה, הוקמה בכפר חב"ד במטרה לתת מענה אקסקלוסיבי לכלות אנ"ש מכל רחבי הארץ בתקופת ההתארגנות לחתונה ● במענק חבילת הנדוניה המסובסדת שמקבלת כל כלה, הקרן מעניקה לה ולמשפחות המחותנים נקודת פתיחה משודרגת לקראת חייהם החדשים ● החבילה עשירה במוצרים בסיסיים שהם חובה בכל בית, תוך הקפדה על איכות המוצרים ● לפרטים מלאים אודות הקרן
דואגים לכלות לעדי עד
קרן "עדי עד" על שם הרב ישראל צבי הלוי הבר ע"ה, הוקמה בכפר חב"ד במטרה לתת מענה אקסקלוסיבי לכלות אנ"ש מכל רחבי הארץ בתקופת ההתארגנות לחתונה. במענק חבילת הנדוניה המסובסדת שמקבלת כל כלה, הקרן מעניקה לה ולמשפחות המחותנים נקודת פתיחה משודרגת לקראת חייהם החדשים.

החבילה עשירה במוצרים בסיסיים שהם חובה בכל בית, תוך הקפדה על איכות המוצרים. חבילת הנדוניה לכלות של "עדי עד" מסובסדת. במחיר סמלי של 770 שקלים הכלה מקבלת נדוניה העומדת על שווי של 5,000 ש''ח, חיסכון אדיר המסייע לכלות בתוך שלל ההוצאות הבלתי נגמרות לחתונה ולבניית הבית עם הקשיים הכלכליים הנלווים לתקופה זו.

בנוסף, הקרן מציעה מסלול משודרג לכלות נזקקות ומעוטות יכולת, המעניק חבילת נדוניה גדולה יותר ומעטפת סיוע חיונית ללא עלות, הכוללת בנוסף גם עזרה בביגוד אישי, ליווי ותמיכה עד לחתונה.
הקרן הפכה להיות בשנים האחרונות התחנה הראשונה של כל כלה חב"דית בהתארגנות לחתונה, ואחרי ההצטיידות במוצרים הבסיסיים לבית ולמטבח – הכל קל יותר. תודות לתמיכתכם בשנה החולפת, 'עדי עד' הצליחה להגדיל את חבילת הנדוניה במוצרים נוספים. קרן 'עדי עד' רוצה להתרחב ולהרחיב את היקף הסיוע לכלות בעוד ועוד מוצרים: מכשירי חשמל, ריהוט וספרי קודש.
בשנה זו, כולנו מתגייסים למען הכלות!

חזון
עמותת "עדי עד" – מספקת את חבילת הנדוניה לכ-350 כלות בשנה! החזון שלנו הוא להגדיל את הסיוע במוצרי נדוניה שונים לכל כלה ועדיין להצליח לסבסד כדי שהעלות לא תעלה על הסכום הסימלי הקבוע של 770 ש"ח שמשלמת כל כלה.

במסגרת התרחבות הקרן אנו רוצים לתת מענק כספי מיוחד לכלות נזקקות בשילוב "תומכת כלה", סיוע בשיחה, יעוץ, הכוונה אישית לכל אורך תקופת ההתארגנות לחתונה, הן מבחינה טכנית והן מבחינה אישית.כמו כן ניתן סיוע ב רכישת פאה ובמענק למכשירי חשמל בסיסיים - מקרר, תנור, מכונת כביסה ועוד - רהיטים, ביגוד ומתנות של מוצרי כסף, עור וספרי קודש בעז"ה.
כחלק מהגשמת החזון, קרן "עדי עד" שואפת לעבור למקום מרווח, נאה ומכובד יותר. הקרן עושה כל מאמץ לתת את הטוב והאיכותי ביותר לכל כלה, באווירה המרגשת של פעמוני חתונה.

השראה
קרן 'עדי עד' הוקמה על שם ולעילוי נשמתו של הרה"ח הר' ישראל צבי הלוי הבר ע"ה על ידי בני משפחתו וידידים, כשאישיותו המיוחדת משמשת כזרקור להאיר את הדרך. ר' ישראל צבי נולד בלודז' שבפולין, חסיד נאמן, מקושר בלבו ונפשו לרבי הריי"צ ולרבי נשיא דורנו.שליח הרבי לרומניה הקומוניסטית, כמו כן היה מתמיד גדול ועובד ה' בתפילתו. הרבי הריי"ץ כתב עליו: "ידידי ותלמידי היקר והנעלה בעל כשרונות מצוינים ושקדן טוב ותיק וחסיד איש ירא אלוקים" (כ"דניסן תש"ד). יחד עם ענייני הקודש היה עוסק במרץ בגמילות חסדים שהקים לכבוד אביו וחמיו. פעילותו זו היא השראה כנר תמיד לקרן 'עדי עד'.

צוות
את עמותת "עדי עד" הקימו בניו ובנותיו של הרה"ח ישראל צבי הבר, הר' אברהם אלתר הלוי הבר מנחה"ח קרית מלאכי, הר' שמואל הלוי הבר מקראון הייטס ניו יורק. וכן בנותיו הרבנית הנדל מצפת והגב' טברדוביץ מכפר חב"ד.

העמותה מתופעלת ע"י צוות נרחב של נשים המשקיעות מכוחן ומכישרונותיהן. המנהלות בפועל- הגב' ברכה טברדוביץ מכפר חב"ד והגב' רחל הנדל מצפת. בשנים האחרונות הצטרפה אליהן הגב' איריס אהובה פייקובסקי וכיום הן משקיעות מכוחן וכשרונותיהן להרחבת העמותה ולהגשמת החזון לרווחת הכלות.

הצוות פועל כמשפחה חמה מההיגוי והחשיבה, התיכנון והביצוע באהבה ומסירות נפש. הגב' ברכה טברדוביץ והגב איריס אהובה פייקובסקי מנהלות את העמותה, ואתן כל הצוות המסור: גב' חדוה מארק ובנותיה, גב' מאירה אהרון ובנותיה, גב' חני גולדברג, גב' מירי קסלמן, גב' בתיה הכט, גב' מירי שנאורסון, גב' חני קורנט, גב' דבורה הלפרין, גב' שיפי נפתלין, גב' ריבי פינסקי, גב' שרה בליזינסקי, גב' חוי אהרונוב, גב' חיה רבקה הבר, גב' יסכה טויסטאר, גב' יהודית לידר, גב' ג'ואל כהן, גב' חדוה רומנו.

תודה לכל אחת מהן על העזרה המסורה, הנכונות והנתינה לסייע לכלות הבונות את ביתן מתוך אכפתיות ומסירות אמיתית.

כל העוסקות בתפעול הקרן פועלות בהתנדבות מלאה החל מניהול כספים, אירגון כל הארועים לפרטי פרטים, רכישת ואיסוף מוצרים עד הענקת החבילה המפוארת לכלה במאור פנים.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.