מערכת COL | יום י"ג חשוון ה׳תשע״ז 14.11.2016

1000 סטודנטים בשבת עולמית עם חב"ד בקמפוס

בשבת האחרונה ציינו בחב"ד בקמפוס נקודת שיא חדשה. 25 מוקדים לסעודת שבת בכל מוסדות האקדמיה בארץ ● בשבת זו התאחדו למעלה ממליון יהודים בסגרת פרוייקט 'שבת עולמית' ובחב"ד בקמפוס דאגו לפרסום מורחב באמצעי המדיה השונים ולפריסה ארצית רחבת היקף שבת עולמית
1000 סטודנטים בשבת עולמית עם חב
מידי שבוע נערכות סעודות שבת מיוחדות במוסדות האקדמיה השונים ברחבי הארץ, אופיים המיוחד של הסעודות נקבע בזכות רוחם הצעירה של המשתתפים.

סטודנטים מכל גווני הקשת מוצאים לנכון להקדיש את ליל השבת לחוויה רוחנית מרוממת שמלווה בסעודה עשירה ומכובדת.

בשבת האחרונה הושם דגש על פרסום ארצי רחב היקף וקיום סעודות בכל הבתי חב"ד באקדמיה, התנופה באה בהמשך להתעוררות הכללית שהיתה שבוע שעבר על ידי פרוייקט 'השבת העולמית' בה השתתפו כמיליון יהודים.

חב"ד בקמפוס הפעילו 25 מוקדי סעודות, מהנקודה הדרומית ביותר - מעונות הסטודנטים בשלוחת בן גוריון באילת ועד למכללת בראודה בכרמיאל.

מרבית המשתתפים נרשמים אצל השלוחים קודם השבת אבל תמיד יש מקום לכולם, כך מצא את עצמו אלי ניידיטש ממרכז תל אביב עם 120 צעירים במקום 70 שנרשמו קודם השבת, גם בבית אליאנס בירושלים - ציין הרב לירז זעירא - הגיעו 250 איש והפכו את הסעודה לבלתי נשכחת.

במעונות הסטודנטים של האוניברסיטה העברית בגבעת רם ירושלים, הופיע השחקן גולן אזולאי שבכשרונו המיוחד הנעים את הסעודה וריגש את הקהל, בסיום הסעודה סיפר השליח דניאל כלב על זוג סטודנטיות שהחליטו במהלך הסעודה לחזור הביתה ברגל, מרחק של שעה וחצי הליכה.

עוד קבוצה מיוחדת של 45 צעירים ממרכז תל אביב, נסעו עם משפחת השליח עדי אלפנט לחוות את השבת המיוחדת בצפת עיר הקודש.

בשיחה עם הנהלת חב"ד בקמפוס הרב דוד קורץ מתברר ששבתות כאלה מתקיימות מידי שבוע וכבר היו שבתות שהשתתפו בהם 1300 סטודנטים ויותר, בשבת זו הושם דגש שכל סטודנט, מכל אזור בארץ יוכל ליטול חלק. ברוח זו גם מסר לנו הרב משה שילת מהנהלת חב"ד בקמפוס, שיש ערך מיוחד אף לסעודות הביתיות בהם משתתפים כ15 סטודנטים בבית השליח, האווירה המשפחתית והשבתית משאירה רושם רב אצל הסטודנטים, רבים אף מציינים זאת ואומרים לנו כזה שולחן שבת אנחנו רוצים בעתיד שלנו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.