מערכת COL | יום י' חשוון ה׳תשע״ז 11.11.2016

אותי טראמפ לא הפתיע ● מאמר דעה

"העם היהודי הוא עם של מנהיגים, אנחנו לא עדרי צאן. יש לכל אחד את הכוח לעשות מהפכה, להפוך את העולם ואת הסביבה שלו. זה תפקידנו, וצריך להיות התנועה שבה חיי כל יהודי - 'קער א וועלט היינט!!!" ● הרב יעקב שוורץ שליח חב"ד בשכונת חפציבה בבית שמש במאמר דעה על תוצאות הבחירות ואיך הוא לוקח מסקנות לעבודת השליחות  למאמר המלא
אותי טראמפ לא הפתיע ● מאמר דעה
הרב יעקב שוורץ על רקע תמונת נאום הניצחון של טראמפ (צילום מסך)
הרב יעקב שוורץ

העולם עמד וחיכה בכיליון עיניים מי ישב על הכסא בבית הלבן... והנה טראמפ המנצח הגדול הפתיע, ובגדול.

ניתוח:

גב' קלינטון

באה ומציגה את עצמה – שהיא הכי מתאימה להיות ראש ושליט. זאת ועוד, מביאה גם 'יחוס': אני רעיית איש מספר 1 בארה"ב (לשעבר) ונכדה ונכד בת אחר בת, ואני אנהיג אתכם. ומוסיפה: נתתי לכם תרומות בעבר ושחררתי אסירים מהקהילה, אמשיך לתת תרומות וקמחא דפסחא, אני אמשיך לנסות לרצות אתכם ככל שאוכל.

מר טראמפ

בא ואומר: יש לי חזון לשנות את המצב, אני רוצה לתרום ולחלוק מהנסיון שלי מהעסקים, ומצהיר בראש ובראשונה שהוא יעצור את העולם של הטרור ובפרט של העם הפלסטיני.

טרוריסט יפחד להוציא את האף החוצה. ושואל את העם, את מליוני האנשים, מה דעתם בענין? מתאים לכם? בואו אחריי!

והנה טראמפ המנצח הגדול, הפתיע! אבל לא את כולם הפתיע!

עדרי צאן:

יש אנשים, אנשי דעת קהל וחברה, שאומרים, אנחנו אנשים קטנים. יש כבר מסגרת ומוסד מסודר, שדואג לצרכים שלנו לתרומות ולגמ"חים, לחתן את הילדים ומוסדות מסודרים לילדיהם ויש קשרים... ובפרט שמשפחת קלינטון מיודדת וקרובה לקהילות שלנו, וראש הקהל יחליט עבורי איך להתנהג, כמו ילד מגודל בגיל 40 שכל הזמן מביט סביבו מה כולם עושים ועפ"י זה הוא מתנהג. ומוסיף בטענה: אבא שלי עשה כך וסבא שלי, אין אני זז כל שהוא מהדרך המסורה, אנחנו אנשים נורמטיביים, מסורתיים, יפי נפש.
את אלו טראמפ הפתיע!

מנהיגים

יש אנשים שחיים "בשבילי נברא העולם" (לחיוב). יש כן נפק"מ מה אני עושה, אני יכול וחייב לעשות משהו לשינוי המציאות, פיקוח נפש זה העסק שלי, אחוז 1 להורדת הטרור והשחיתות היא לאין ערוך לתקציבים ולתרומות, אנחנו ניתן את הקול שלנו לאחד שבא להנהיג, יתכן שהוא משוגע, וגם אין לו ייחוס, אך העם בוחר כל אחד מהבחירה החופשית.
הוראה בעבודת ה':

יהודי, חסיד של הרבי, שליח ומנהיג בכלל, נמדד בזה שיש לו רצון לשנות עולם ומלאו. ועד לעיר שלו, השכונה שלו, הקהילה שלו, המשפחה שלו ועצמו.

העם היהודי הוא עם של מנהיגים. אנחנו לא עדרי צאן, יש לכל אחד את הכוח לעשות מהפכה, להפוך את העולם ואת הסביבה שלו, וזה תפקידנו, וצריך להיות התנועה שבה חיי כל יהודי - 'קער א וועלט היינט!!!'

אדמו"ר הזקן גילה וביאר שיש לנו שתי נפשות ושאנחנו חלק אלוקה ממעל "ממש". יהיו אנשים שיגידו 'אני את נפשי הצלתי. אשאר יפה נפש ואנצל את לימוד החסידות ליישות שלי. שאקבל תקציבים, אהבה ויראה ולהראות בסביבתי "עובד השם"'. הוא חושש לחשוב ולפעול מחוץ לקופסא אולי הוא יסכן את עצמו בעיני אנשים אחרים.

אך החי הנושא את עצמו יאמר: יש לנו רבי, יש לנו ליקוטי שיחות, הרבי שולח אותנו לגאול את עם ישראל, חברה, ידידיי השכנים, הסביבה שלי, יוצאים לניצחון. הולכים להוביל מתוך אחריות לעשות שינוי, מתוך אהבת ישראל ומתוך רצינות ואכפתיות!

המלצה שלי: תנסו את דרכו של טראמפ, ותראו את העם דוגל אחריכם באהבה!

צריך להיות סדר מסודר, כלומר להיות מאוחדים ומאורגנים תחת מוסדות שהוקמו והוסמכו ע"י רבותינו נשיאנו גדולי העולם ארזי הלבנון ובמשמעת מלאה, ומצד שני להיות עם של מנהיגים. וע"י כך נלך קוממיות לארצנו!

האמינו לי, אני לא קורא שום עיתון לא המבשר, המודיע, יתד נאמן, והפלס, וגם באינטרנט כל החדשות אצלי חסומים, אני חשוף לאתרי חב"ד בלבד, שבקושי דיווחו על הבחירות. אשמח שתגיבו האם טעיתי בהבחנה בין הבדלים של הבוחרים של טראמפ המנצח ולבין הבוחרים של שיטת קלינטון הכושלת.

נהניתי לראות את האחים ריזל מרדיו קול חי ברמה, חסידי חב"ד שגם הם היו מהיחידים בתקשורת החרדית שחשבו שטראמפ ינצח, והנה הם צדקו והעם ניצח!

ולסיום:

בשבועות האחרונים נשאלתי מאות פעמים: חב"דניק, למי חב"ד בוחרים? אבל מה הורו הרבנים? אבל מה העסקנים אומרים איזה מפלגה קרובה למוסד? אבל מה הוראה הכללית?

אז הנה התשובה: אנחנו מובילים ולא מובלים, לא צריך להורות לנו איך לנגב את האף!
"לך לך מארצך וממולדתך ומבית אביך אל הארץ אשר אראך" = לעשות מה שצריך ולא מה שמתאים ונוח.

*
תגובות למאמר ניתן לשלוח לרב יעקב שוורץ: [email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.