מערכת COL | יום ט' חשוון ה׳תשע״ז 10.11.2016

השליחות בשדה הניהול: מנהלות ביה"ס חב"ד התכנסו ב'רשת'

מנהלות וצוותי ניהול של בתי ספר חב"ד מכל רחבי הארץ, התכנסו למפגש הראשון לשנת לימודים זו, בחדר הישיבות של 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' בכפר חב"ד ● התוכנית שנחשפה, הבשורה שהפתיעה וההרצאות שריתקו: כל הפרטים על המפגש של שליחות הרבי בשדה החינוך  השליחות בשדה הניהול
השליחות בשדה הניהול: מנהלות ביה
שליחות חינוכית, עשייה, תנופה – עם תחושות אלו, יצאו עשרות מנהלות בתי ספר חב"ד מכל רחבי הארץ, שהתכנסו השבוע במשרדי 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' בכפר חב"ד, בתום המפגש המיוחד.

המנהלות ליבנו סוגיות חינוכיות, העלו דילמות והציגו פתרונות, ניהלו דיונים ערים, האזינו לנאומים מיוחדים, ונחשפו באופן פרטני לתוכניות חדשות שיעצימו את הפעילות החינוכית הגדולה.
בפתח המפגש, המנהלות, המופקדות על חינוכן של אלפי תלמידות, מבתים חב"דיים ושאינם, סיכמו את הפעילות של החודשיים הראשונים, מאז נפתחה שנת הלימודים הנוכחית.

במושב הראשון, נחשפה בפני המנהלות התוכנית המלאה להעצמת ערכי חב"ד במהלך שבועיים של פעילות, בין יום קבלת הנשיאות של הרבי ויום ההילולא – י' שבט, ליום פטירתה של הרבנית הצדקנית כ"ב שבט, במסגרתה יעסקו כל מוסדות רשת חינוך חב"ד בישראל בהעצמת הערכים הייחודיים של דור השביעי – התקשרות לרבי, מבצעי הרבי, שליחות, דור הגאולה ועוד.

בתקופת התוכנית, תפרוץ פעילות המוסדות למעגלי השפעה נוספים – הורים, קהילה, גורמים רשמיים וכדומה, כל זאת תוך שימוש באמצעים המקצועיים והחדשניים ביותר להעברת התכנים בצורה מיטבית ומונגשת לקהלים השונים.

המושב השני, נפתח בהרצאה שריתקה את המנהלות, אשר נמסרה על ידי הסופר הרב זושא וולף, שחשף מענות קודש וקטעי וידאו נדירים של הרבי בתחומי החינוך, המספקים תובנות לגישת הרבי לתלמידים.

בסיום ההרצאה נפתח דיון שעסק בנושא עידוד התלמידות ודרכי בקרה, לאורך שנת הלימודים. גם כאן, כמו בשאר הדיונים, הפיקו המנהלות את מירב התועלת, באמצעות שיחה משותפת וערה.

לקראת סיום המפגש, התבשרו המנהלות על ידי מנכ"ל ה'רשת' הרב אליהו קריצ'בסקי, על משאב חשוב ומשמעותי נוסף עבור עשרות בתי ספר, שהתקבל ממשרד החינוך לאחר חודשים של עבודה, ויסייע רבות להתנהלות היום יומית של המוסדות בהרחבת מערך העובדים וקידום העשייה החינוכית.

"יצאנו מכאן עם גאוות יחידה, תחושת עוצמתית של תנופה שליחותית והרבה מאוד משימות", סיכמה אחת המנהלות את המפגש וכמו ביטאה את דעת חברותיה, החולשות על אימפריית חינוך חב"ד בארץ הקודש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.