מערכת COL | יום ח' חשוון ה׳תשע״ז 09.11.2016

בנחלת הר-חב"ד חגגו בהכנסת ספר תורה ● גלריה

אתמול ז' מרחשון, התקיימה הכנסת ספר תורה ענקית לע"נ הרב החסיד ר' יוסף שלום בן ר' יצחק חי לדיוב ע"ה בקרית מלאכי לבית הכנסת המרכזי בנחלת הר חב"ד ● לאחר תפילת ערבית וסיום כתיבת האותיות יצאו עם ספר התורה החדש בליווי שירה וזמרה שמחה וריקודים לתהלוכה מבית משפחת לדיוב לכיוון בית הכנסת המרכזי בנחלת הר חב"ד  הכנסת ספר תורה
בנחלת הר-חב
צילום: שלום לביא
אתמול ז' מרחשון התקיימה הכנסת ספר תורה ענקית לע"נ הרב החסיד ר' יוסף שלום בן ר' יצחק חי לדיוב ע"ה בקרית מלאכי לבית הכנסת המרכזי בנחלת הר חב"ד.

מאות אנשים השתתפו ובאו לסיום כתיבת האותיות בבית משפחת לדיוב ברח' המ"ג 73. הסופר ר' גרשון חיימסון מניו-יורק ערך את סיום כתיבת האותיות בצורה מסודרת ומכובדת.

באותו זמן התקיים כינוס תורה ענק ומיוחד לכל הילדים. כשבע מאות ילדים השתתפו בכינוס ואמרו את 12 עשר הפסוקים. לאחר מכן התחילה הופעתו המיוחדת של שלומי וסתם וספר התורה. הילדים ישבו מרותקים להופעה מליאה של תוכן יהודי לכבוד הכנסת ספר התורה.

בסיום הכינוס התקיימה הגרלת פרסים גדולה ולאחריה קיבלו הילדים שקית שי הפתעה מיוחדת וארוחת ערב של פיצה וטרופית לכל ילד.

לאחר תפילת ערבית וסיום כתיבת האותיות יצאו עם ספר התורה החדש בליווי שירה וזמרה שמחה וריקודים לתהלוכה מבית משפחת לדיוב לכיוון בית הכנסת המרכזי בנחלת הר חב"ד.

בבית הכנסת התקבל ספר התורה בשירה שמחה וריקודים ע"י לייבלה ליפסקר ושמחה פרידמן.


הייתה הרגשה של שמחת תורה, מאמירת אתה הראת, אמירת לחיים בשפע גדול וסדר של שמונה הקפות כנהוג בהכנסת ספר תורה. כמו כן, חולק מזכרת בד ממעיל של ספר התורה.

לאחר שעתיים של הקפות עם שמחה פורצת גדר, כל הקהל הוזמן לסעודת המצווה. כ-350 איש השתתפו בסעודת המצווה שהתקיימה באולם האירועים חמ"ה.

בסעודה השתתפו ראש העיר מר אליהו (ללו) זוהר, רבנים וזקני אנ"ש.

הרב מישלובין אשר הכיר ר' יוסף לדיוב המון שנים עוד מסמרקנד סיפר על פועלו של ר' יוסף לדיוב ע"ה שעסק בקירוב יהודים בעם ישראל, בהכנסת לישיבות ותלמודי תורה בשליחותו של הרבי.

שפע גדול של אוכל ויינות משובחים היה בסעודה המצווה עם שמחה וריקודים בניצוחו של לייבלה ליפסקר ושמחה פרידמן אשר במשך כשעה שלימה הקפיצו ושמחו את הקהל.

הכנסת ספר התורה התקיימה בזכותו של איש החסד היקר ר' יצחק בן אבו חתנו של ר' יוסף שלום לדיוב ע"ה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.