מערכת COL | יום ז' חשוון ה׳תשע״ז 08.11.2016

אופל אסטרה טורר – נסיעת מבחן

מעוצבת יותר, מאובזרת יותר ובטיחותית יותר. אופל אסטרה החדשה מגיעה ל"אלה ברכב".
אופל אסטרה טורר – נסיעת מבחן
ב"ה
אופל אסטרה החדשה הזוכה בתואר "רכב השנה 2016" נחתה לאחרונה בישראל והיא מגיעה בצורת האצ'בק חמש דלתות או בגירסת סטיישן המועדפת עלינו.
העיצוב החיצוני באופל שודרג והתוצאה משביעת רצון, החלק הקדמי שבדור הקודם היה נראה לא מעובד, קיבל כעת תאורת לדים מודרנית ונגיעות ניקל במקומות הנכונים והוא פשוט הרמוני יותר. פס הניקל שנמשך מהחלון הקדמי ומשתפל עד לפנסים האחוריים משווה לה מראה אלגנטי ויוקרתי.
רכב המבחן שקיבלנו היה בתצורת סטיישן, שהרשים אותנו מאד. הגיע ברמת פאר ואיבזור שמוצגת בדרך כלל בהשקות בחו"ל. לצערינו לא ניתן להזמין את הגירסא הזו גם בתוספת תשלום (הסיבה כנראה היא מחירה הגבוה, לו הייתה נמכרת בארץ). בגירסא הזו מקבלים שילוב ריפוד בגוונים שונים, חלון גג, סידור מתגים עשיר על ההגה, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה באמצעות הרגל, קיפול מושבים חשמלי, הנעה וכניסה ללא מפתח ועוד.
במסגרת חידושה של האסטרה שמו המהנדסים דגש רב על יצירת רכב דינמי יותר, מידותיה של האסטרה האצ'בק קטנו לאורך ולרוחב ויש פחות מקום לנוסעים במושב האחורי. דווקא גירסת הסטיישן גדלה מעט לאורך ולגובה.
המנוע של האסטרה נותר בנפח 1.400 סמ"ק, אבל קיבל תוספת של 10 כ"ס ל-140 שכבר היו בדור הקודם. האסטרה היא אחת המהירות בין המשפחתיות (8.9 שניות למהירות של 100 קמ"ש) אבל תיבת ההילוכים פוגעת בחגיגה והתחושה עצלה מעט.
רשימת האבזור מציעה בין השאר: פתיחה של כל החלונות דרך השלט (חובה בקיץ) מושב נהג עם אפשרות כיוונון רבות, מערכת מולטימדיה מעולה שמחליפה המתגים הרבים שאפיינו את הדור הקודם, מחשב דרך, שני רמקולים (?!) חיישני אורות וגשם, בקרת שיוט ובקרת אקלים מפוצלת.
רמת גימור הגבוהה ENJOY PLUS (ניתנת לרכישה רק בגירסת ה- 5 דלתות) מוסיפה שני רמקולים נוספים, מערכת שמע מקורית בגודל 8 (אותה כבר היכרנו לטובה בשברולט מאליבו) ומסך צבעוני ומרשים בתפעולו בלוח המכוונים.
ניתן לקבל את האסטרה עם חבילת אופל EYE שכוללת מערכת זיהוי תמרורים, בקרת סטייה מנתיב עם התראה קולית, אבל את עיקר תשומת הלב תפשה מערכת בקרה על שמירת הנתיב שנהגו בה לראשונה, שמקשיחה את ההגה ולא נותנת לו לברוח לנתיב של השכן, מערכת מדהימה ומצילת חיים. וכן גם את האופל EYE ניתן לרכוש רק בגירסת ה- 5 דלתות. (וחבל...)
סיכום: האסטרה טורר (סטיישן בלע"ז ) מציעה חבילה משפחתית חביבה שגם נראית מצוין, היא מציעה מרחבים עדיפים על גירסת ההאצב'ק. תא מטען ענקי, חלונות כהים ותוספת סנטימטרים שיהפכו אותה כמו בפעם הקודמת לחביבת המשפחות הפרקטיות. אנחנו כמובן נשמח לשמוע שניתן יהיה להזמין אותה עם רמת הגימור הגבוהה ואת חבילת הבטיחות אופל EYE החשובה כ"כ.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.