מערכת COL | יום ה' חשוון ה׳תשע״ז 06.11.2016

חידוש מהפכני במסע השנתי של ישיבות תות"ל אור יהודה לרבי

בשנה השנייה ברציפות, ישיבות תומכי תמימים באור יהודה – ישיבה קטנה וישיבה גדולה, נערכות לקראת המסע הגדול לרבי ל-770 לאוהל הק', במסגרת "מבצע תורה" המסורתי. ל-COL נודע כי הפעם, מתכננת הנהלת הישיבה חידוש מרענן ותקדימי  המסע השנתי
חידוש מהפכני במסע השנתי של ישיבות תות
בשנה השנייה ברציפות, ישיבות תומכי תמימים באור יהודה – ישיבה קטנה וישיבה גדולה, נערכות לקראת המסע הגדול לרבי, ל-770 ולאוהל הק', ביו"ד שבט, יום הסתלקותו של כ"ק אדמו"ר הריי"צ ויום קבלת נשיאותו של הרבי.

בעוד שבועיים ימים, בכ' חשוון, יום הולדתו של כ"ק אדמו"ר הרש"ב, מייסד תומכי תמימים, ייערך אירוע מיוחד בהשתתפות תלמידי הישיבה והוריהם, לצד צוות הישיבה בראשות הרב שלום דובער הכהן הנדל, בו ייחתם "מבצע תורה" הגדול לשנת תשע"ו ויושק "מבצע תורה" החדש לשנת תשע"ז.

"מבצע תורה" כולל השקעה מיוחדת וגדולה בלימוד נגלה וחסידות לאורך שעות היום ומחדיר אווירה מיוחדת בין כותלי הישיבה. המבצע משלב בתוכו מבחנים מיוחדים של הנהלת הישיבה.
בחלקו הראשון של המעמד, אותו יפארו רבנים ואישים, יחולקו תעודות הוקרה ופרסים יקרי-ערך, לתלמידי הישיבה, שבמסגרת המבצע סיימו את כל מסכת בבא בתרא.

בחלקו השני של המעמד התורני שכולו הוד, בעזרת השם יתברך, יוכרז, כאמור, על המבצע החדש, שילווה את ה'תמימים' לאורך ימות השנה.

השלב הראשון של מבצע תורה, ייחתם במסע השנתי של תלמידי הישיבות, לחצרות קודשנו.
למערכת נודע כי הפעם, מתכננת הנהלת הישיבה לבשר להורים כי להורי התלמידים המצטיינים יתאפשר, לטוס עם בניהם לחצרות קודשנו.

זו הפעם הראשונה שלהורים תינתן האפשרות להצטרף למסע השנתי לרבי, וצעד זה צפוי לתת זריקת מרץ גדולה במיוחד לכל "מבצע תורה", שהופך את היכלי ישיבות חב"ד באור יהודה, למקום הומה תורה לאורך כל שעות היום.

עוד נודע, כי הנהלת הישיבה שוקדת על תכנית חסידית ייחודית במסע השנתי לרבי, שחלקיה יפורסמו בכינוס שייערך בע"ה בכ' חשוון בישיבה.

את המסע הגדול לחצרות קודשנו, צפויים לממן מספר נדיבים, שלקחו על עצמם את המבצע האדיר, שבוודאי גורם לנחת רוח גדולה לרבי, שדרש פעמים רבות שכל עולמם של התמימים צריך להיות אך ורק בעיסוק בלימוד התורה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.