מערכת COL | יום ה' חשוון ה׳תשע״ז 06.11.2016

אופנר משחזר: כך צילמתי את הרבי מלווה את הרב אליהו

את הרגעים המיוחדים הללו, לפני חצי יובל שנים בדיוק, זוכר היטב יחיאל אופנר, שצילם במצלמת הפילם הפשוטה שלו רגעים מיוחדים, כשהרבי ליווה את הרב מרדכי אליהו עד למכוניתו ● "זה היה מחזה מדהים, הכבוד שהרבי רחש לרב מרדכי אליהו", מתאר הבוקר אופנר ל-COL ● בכתבה המלאה: התמונות הנדירות שצילם אופנר  כך צילמתי את הביקור ההיסטורי
אופנר משחזר: כך צילמתי את הרבי מלווה את הרב אליהו
מתמונותיו של אופנר: הרבי מלווה את הרב מרדכי אליהו עד לפתח מכוניתו. בתמונה הקטנה מימין: יחיאל אופנר מקבל כוס של ברכה מהרבי בתשנ"ב

כתב COL

25 שנים בדיוק חלפו מאז, ור' יחיאל אופנר זכה להיות במעמד ההוא, והנציח במצלמת הפילם הפשוטה שלו רגעים מכוננים: הרבי מלווה עד לדלת המכונית שחנתה מחוץ ל-770 את הרב מרדכי אליהו.

הבוקר, הוא מספר ל-COL : "ידענו שהרב אליהו יגיע לביקור אצל הרבי. לכן, רצתי לקנות פילים באחת החנויות למצלמה הביתית שלי. חיכיתי במשך שעות לתפוס מיקום טוב. עליתי על בריכת התשליך (הנמצאת אחורי 770) שרק שבועיים לפני כן, הרבי עמד שם בסוכה והסתכל עלינו איך אנחנו מברכים על לולבו.

"וכך המתנתי שם בציפייה יחד עם עוד בחורים, ופתאום אני רואה את הכובע העגול של הרב מרדכי אליהו מלמעלה. וכך הנצחתי במצלמה תמונה נהדרת זו, בה נראים בין האנשים הרבים את שני הכובעים של הרבי והרב אליהו...

"היו דחיפות אדירות. נעמדתי על בריכת התשליך וצילמתי ללא הפסקה. לויתי את הרבי והרב אליהו עד לרכב שחנה בחוץ. הרבי ליווה את הרב אליהו ביוצאם מהספריה, ודרך הדלת עברו דרך הסוכה שמאחורי ה'זאל הקטן'. הרבי חיכה במדרכה ברחוב עד שהרכב יסע.

מחזה מדהים

"זה היה מחזה מדהים של הכבוד שהרבי רחש לרב אליהו. אני צילמתי ללא הפסקה החל מהרגע שדלת הספרייה נפתחה עד שהרכב נסע ונעלם מעיני.

יש יופי אדיר בתמונות הביתיות הללו שצולמו במצלמת ה'פילים' הפשוטה שהיתה ברשותי אז. "לא אשכח את הרגעים המיוחדים הללו", מסכם יחיאל אופנר.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.