מערכת COL | יום ב' חשוון ה׳תשע״ז 03.11.2016

מנכ"ל מאוחדת חשף את התוכנית הרפואית לשלוחים בעולם

מנכ"ל מאוחדת זאב וורמברנד חשף את התוכנית הרפואית הייעודית של מאוחדת למען שלוחי חב"ד בעולם ● במסגרת השירות החדש יעניק מוקד און ליין ייעודי שהוקם לרשות שלוחי חב"ד את שירותי הייעוץ הרפואי בזמינות מיידית. בנוסף לכך יעניק המוקד שירותי מינהל רפואי לשלוחי חב"ד בעת שהותם בישראל, ויתאם להם טיפולים ובדיקות נדרשים   התוכנית הרפואית לשלוחים בעולם
מנכ
מנכ"ל מאוחדת זאב וורמברנד חשף את התוכנית הרפואית הייעודית של מאוחדת למען שלוחי חב"ד בעולם, שתעניק שירותי ייעוץ רפואי ללקוחותיה מבין שלוחי חב"ד ברחבי העולם.

מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד אשר נשא דברים בכנס השלוחים פתח בדברי ברכה והוקרה לשלוחים על פעילותם בעולם לרווחת ישראלים מכל שכבות האוכלוסיה, ואף אמר שאין קידוש ה' בעולם כמו פעילות השלוחים..

בהמשך חשף המנכ"ל בכנס שלוחי חב"ד ביבשת אירופה, שהתקיים לאחרונה במוסקבה בירת רוסיה, את השירות החדשני והייחודי אותו תעניק מאוחדת לשלוחים.
שירות חדשני וייחודי יוענק במאוחדת לשלוחי חב"ד המצויים בשליחות הרחק מישראל, מאוחדת בנתה מוצר לרווחת השלוחים מתוך מטרה לתת מענה לצורכיהם המיוחדים אשר הינם נגזרת של צורת חייהם במסירות לכלל הציבור היהודי בעולם.

במסגרת השירות החדש יעניק מוקד און ליין ייעודי שהוקם לרשות שלוחי חב"ד את שירותי הייעוץ הרפואי בזמינות מיידית. בנוסף לכך יעניק המוקד שירותי מינהל רפואי לשלוחי חב"ד בעת שהותם בישראל, ויתאם להם טיפולים ובדיקות נדרשים.

רופאי מאוחדת, דוברי שפות זרות, יעניקו שירותי ייעוץ רפואי ללקוחות מאוחדת מקרב שלוחי חב"ד, על בסיס חומרי הרפואה שיתקבלו מהרופא המקומי במקום השליחות, ובכך יקבל למעשה השליח חוות דעת נוספת מרופא בכיר בישראל. בין יתר השירותים יונפקו מרשמים לתקופות ארוכות, בהתחשב בעובדה ששלוחי חב"ד אינם מצויים בישראל זמן ממושך. הכנת דרכון רפואי בשפת הארץ בה פועל השליח, מרכז לתיאום שירותי הרפואה בישראל למועדים בהם השליח ומשפחתו מגיעים לביקור בארץ.

מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד הציג כאמור את התוכנית החדשנית במהלך כנס שלוחי חב"ד שהתקיים במוסקבה, אליה הוזמן כאורח הכבוד.

אל מנכ"ל מאוחדת התלוו יועץ מנכ"ל ד"ר דוד מורל וד"ר אסף טוקר הרופא המחוזי של מחוז דרום במאוחדת אשר מלווה את הפרויקט מקרוב.

את התכנית עבור שלוחי חב"ד ירכז הרב אלי וולף אשר עומד בקשר כל העת עם השלוחים.

במהלך שהותם במוסקבה נפגשו מנכ"ל מאוחדת מר זאב וובמרברנד ונציגי מאוחדת עם רבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר ועם הרב משה קוטלארסקי סגן יושב ראש "מרכז לעניני חינוך" העולמי, המנהל את מערך שלוחי חב"ד ברחבי העולם ועמד בראש הכינוס שהתקיים במוסקבה, שבירכו אותם על היוזמה הברוכה שתקל על שליחותם של שלוחי חב"ד ובני משפחתם. בפגישה מצומצמת במשרדו של הרב לאזאר עם מנכ"ל מאוחדת, הוסיף הרב לאזאר לתאר את הקשיים איתם מתמודדים השלוחים של חב"ד במסירות נפש בעולם. ועל רקע זה בירך כפל כפליים את מאוחדת אשר טרחה לסייע בידיהם ובכך לחזק את שליחותם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.