מערכת COL | יום כ"ח תשרי ה׳תשע״ז 30.10.2016

הרב דוד יוסף: "שלוחי חב"ד מחייבים את כולנו" ● וידאו

"צריך הקרבה, צריך מסירות. זה מחייב את כולם, לא רק את חב"ד, זה מחייב את כולנו ללמוד מחב"ד, לראות איך אפשר לעשות מהפכות גדולות של קירוב בכל העולם. אפשר. חב"ד הוכיחו לנו שזה אפשרי", כך אמר חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, הרב דוד יוסף שליט"א, בנו של הגר"ע יוסף זצ"ל, בדינר מוסדות חב"ד באור יהודה, לאחר שתיאר ביקור מרגש במיוחד שקיים בבית חב"ד בסיביר  הנאום המלא והמאלף עכשיו לצפייה
הרב דוד יוסף:
"כל מי שמתבונן במפעליו הכבירים של האדמו"ר מליובאוויטש, רואה דבר ממש פלא, מסירות נפש שלו למען הכלל. הוא מסר את נפשו למען הכלל והטביע בכל מי שמשתייך לחב"ד, מסירות נפש למען הכלל", כך אמר הגאון רבי דוד יוסף שליט"א, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, ראש בית המדרש 'יחווה דעת' ומחבר סדר הספרים 'הלכה ברורה', בדינר הגדול של מוסדות חב"ד באור יהודה.

הרב יוסף סיפר על ביקוריו ברחבי העולם, שם נחשף לעבודתם של שלוחי הרבי. "בכל מקום בעולם, ואני מסתובב הרבה בעולם, אני מסתכל ורואה אנשים מגיעים למקומות רחוקים מאוד שיש שם הרבה יהדות אבל אין שם הרבה יהדות, ועושים מאמצים בכל כוחם להפיץ את היהדות", אמר הרב יוסף.

במהלך דבריו, סיפר הרב יוסף על ביקור שקיים בוונצואלה ונדהם. "ראיתי בחורים חב"דיים צעירים, ישיבה, יושבים ולומדים, מלמדים, מזכים את הרבים, מקרבים יהודים. שאלתי: אתם לא מפחדים? והשיבו: אבל הרבי שלח אותנו ואנחנו הולכים. אין חוכמות".

הרב יוסף סיפר על ביקור במוסקבה, שם שוחח עם שלוחים ברוסיה ושמע על עבודתם. בהמשך גם תיאר ביקור בלתי נשכח שקיים בסיביר, שם ראה מקרוב את הפעילות של שליח הרבי.

"כשהשליח הגיע לעיר", סיפר הרב, "לא היה יהודי אחד שומר שבת, חוץ ממנו. והנה, היום יש לו בית-ספר גדול ומפעלים כבירים".

"אין דבר יותר גדול מזיכוי הרבים", אמר הרב יוסף, "אבי מורי תמיד היה מוסיף-שואל לכל תלמיד חכם שיושב ולומד ואוהב ללמוד, אבל לא יוצא לזכות את הרבים: איך אפשר? אם הקב"ה נתן לך כוחות, איך אפשר לא לזכות את הרבים?!

"צריך הקרבה, צריך מסירות. זה מחייב את כולם, לא רק את חב"ד, זה מחייב את כולנו ללמוד מחב"ד, לראות איך אפשר לעשות מהפכות גדולות של קירוב בכל העולם. אפשר. חב"ד הוכיחו לנו שזה אפשרי".

בסיום דבריו המאלפים, ביקש הרב "לברך את ראשי המוסדות באור יהודה שעושים גדולות ונצורות, גם בקירוב יהודים 'רחוקים', גם בקירוב קרובים, זורעים אהבה ואחווה, שלום ורעות, בקרב כל החלקים של היהדות, להגביר חילים לתורה".

הרב איחל לראשי המוסדות "להמשיך למלא את הוראותיו של הרבי שמסר את נפשו ממש למען הכלל. להמשיך את המסורת הזו, במסירות נפש, למען הכלל. אין זכות גדולה מזו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.