מערכת COL | יום כ"ח תשרי ה׳תשע״ז 30.10.2016

גילוי מפתיע בניחום אבלים של משלחת חב"ד אצל רובינשטיין

הבוקר ניחמה משלחת רישמית של אגודת חסידי חב"ד את סגן נשיא בית המשפט העליון השופט מר אליקים רובינשטיין, היושב שבעה על פטירת ביתו שנפטרה לאחר מחלה קשה ויסורים גדולים ● בראש המשלחת עמדו חברי בית דין רבני חב"ד ● השופט רובינשטיין ידיד לבית חב"ד, המשלב לא פעם את דברי הרבי בפסיקותיו, זכה להתקבל אצל הרבי בחביבות מספר פעמים ● שיחה ארוכה התנהלה בין הרבנים חברי המשלחת למר רובינשטיין ובין הדברים סיפר השופט עובדה מפתיעה  גילוי מפתיע בניחום אבלים
גילוי מפתיע בניחום אבלים של משלחת חב
צילום: COL
הבוקר ניחמה משלחת רישמית של אגודת חסידי חב"ד את סגן נשיא בית המשפט העליון השופט מר אליקים רובינשטיין, היושב שבעה על פטירת ביתו שנפטרה לאחר מחלה קשה ויסורים גדולים.

בראש המשלחת עמדו חברי בית דין רבני חב"ד הרבנים הגאונים הרה"ח יצחק יהודא ירוסלבסקי והרה"ח מנחם מנדל גלוכובסקי, חבר אגו"ח ומנהל המרכז החינוכי ידידותי של צא"ח הרה"ח נפתלי רוט, ומזכ"ל אגו"ח הרב אריאל למברג ועימם השליח לשכונת קטמון הרה"ח תמיר קסטיאל, וראש סיעת יהדות התורה בירושלים וחבר העירייה הנמרץ הרה"ח יעקב הלפרין.

השופט רובינשטיין ידיד לבית חב"ד, המשלב לא פעם את דברי הרבי בפסיקותיו, זכה להתקבל אצל הרבי בחביבות מספר פעמים והיה ידיד בלב ונפש של מזכירו של הרבי הרה"ח בנימין קליין ע"ה, התרגש מאוד מהגעת המשלחת, הוא עזב את המנחמים הרבים ונעמד מכסאו לקבלם תוך שהוא מפטיר "יש לנו צער גדול מאוד מפטירת הבת".

הרבנים אמרו למר רובינשטיין כי ברור להם שהרבי היה רוצה שתגיע משלחת חב"ד להביע ניחומים אחרי אסון כזה.

שיחה ארוכה התנהלה בין הרבנים חברי המשלחת למר רובינשטיין ובין הדברים סיפר השופט עובדה מפתיעה:

"ישנו קטע וידאו מפורסם בו רואים שהרבי מדבר איתי על נושא שלימות הארץ ומה שעל ראש הממשלה שמיר לומר לאמריקנים בעניין, והאמת היא שאני נשלחתי על ידי ראש הממשלה אל הרבי על עניין לא פחות חשוב. נושא השיחה שהיה ברצונו של ראש הממשלה מר שמיר שאעלה בפני הרבי היה נושא אחר לגמרי; נושא הגיור והפתרון שעלה בדעתינו לבעיית חוק "מיהו יהודי" שכידוע בעייה זו היתה בראש מעייניו של הרבי, אך ברגע שהעליתי את הנושא אמר לי הרבי במילים אלו "מה שהיה היה", ומכאן נטתה השיחה לעניין אחר לגמרי, ולא ניתנה לי אפילו ההזדמנות להציע את הפתרון, וזו עובדה מענינת שלא יודעים אותה", הוסיף השופט.

השופט התרגש לפגוש את השליח לשכונת קטמון (בה גרה ביתו במשך חייה) הרב קסטיאל וסיפר על פגושותיו עם שלוחי הרבי בעולם המקבלים את כל אחד בסבר פנים יפות וללא הבדל ומשוא פנים, וליווה את המשלחת המכובדת עד היציאה תוך שהוא מודה על הגעתם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.