מערכת COL | יום כ"ו תשרי ה׳תשע״ז 28.10.2016

מיקום חדש לבנקט כינוס השלוחים העולמי ● כנסו לצפות

אירוע השיא של כינוס השלוחים העולמי – הבנקט, מצא לעצמו בית חדש. השנה, ייערך הבנקט במזח 8 של ברוקלין, הממוקם ישירות ממול גברנרז איילנד זאת לצד קו הרקיע של האי מנהטן ● בכתבה המלאה: כל הפרטים לשלוחים, מתי ואיך נרשמים ● צפו: המיקום החדש ב-360 מעלות, ותמונות בלעדיות מהאולם  כנסו לצפות>>
מיקום חדש לבנקט כינוס השלוחים העולמי ● כנסו לצפות
צילום 360: בנצי ששון. תמונות: COL

אירוע השיא של כינוס השלוחים העולמי – הבנקט, מצא לעצמו בית חדש. השנה, ייערך הבנקט במזח 8 של ברוקלין, הממוקם ישירות ממול גברנרז איילנד זאת לצד קו הרקיע של האי מנהטן.

מארגני הכינוס מתלהבים מהמיקום החדש, כאשר הם מצפים שהוא יספק חוויה נוחה ומרווחת למשתתפי הבנקט. "מדובר באירוע החשוב של הכינוס", אומר ר' שניאור נג'ר, מתאם הכינוס. "המספרים ממשיכים לגדול מידי שנה, ואנחנו צריכים לעבוד מחדש על הלוגיסטיקה בכדי שנוכל להכיל את מספר המשתתפים הגדל".

המקום החדש נמצא במרחק של כ-20 דקות נסיעה מקראון הייטס, כאשר התחבורה הציבורית למקום הינה זמינה ונגישה.

חודש לפתיחת הכינוס, וההכנות כעת בעיצומן. צוות מסור של שלוחים פועל ללא לאות על התוכניה, הסדנאות, הלוגיסטיקה וכו', כאשר לנושא הכינוס השנה נבחר הנושא – " הצלחת השליחות תלוי' בהתקשרות למשלח".

"הרבי חזר פעמים רבות על הסיפור של ר' מאיר מפרמישלאן על טיפוס על הר קרח", אומר הרב משה קוטלרסקי, יו"ר כינוס השלוחים העולמי, וסיו"ר 'המרכז לענייני חינוך'. "כאשר אדם מחובר למעלה הוא לא יכול ליפול. וכאשר שליח מחובר לרבי בצורה איתנה, הוא תמיד ימשיך לטפס ולעלות".

ביום שני הקרוב כ"ט תשרי, בשעה 2 שעון ניו יורק, תיפתח ההרשמה לכינוס השלוחים העולמי, בה יוכלו השלוחים לבחור מקום ישיבה בבנקט, להירשם לסדנאות, ולרשום את המקורבים שלהם. לפרטים והרשמה, כנסו לאתר הכינוס www.kinus.com

לצפייה בתמונה 360 של המקום החדש, לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.