מערכת COL | יום כ"ד תשרי ה׳תשע״ז 26.10.2016

אלפים באירועי החג של חב"ד במגדל העמק

תושבי מגדל העמק נחשפו השנה למצוות חג הסוכות ע"י למעלה ממאה פעילי חב"ד במגדל העמק: כ-2,500 אנשים ברכו על הלולב ב'סוכות הפתוחות' היפהפיות של חב"ד. אלפים השתתפו בשמחת בית השואבה שהתקיימה כל לילה במוקד אחר בעיר. בית חב"ד ארגן גם מסיבות חג לקשישים במעונות היום. כל זה מבית היוצר של אגף הפעילות בבית חב"ד מגדל העמק בראשות הרב אליעזר פרסיה-מנהל בית חב"ד ובארגון הרב שמואל לוינסון-מנהל הפעילות  מגדל העמק
אלפים באירועי החג של חב
שמחת בית השואבה: בכל ערב מערבי חול המועד התקיימה שמחת בית השואבה במוקד אחר ברחבי העיר: במוצאי יום טוב הראשון ברחבה על יד בית חב"ד בשכונת נוף העמק על ידי הרב אליעזר פרסיה והרב שמואל לוינסון, למחרת ביום הראשון של חול המועד בשכונת רסקו על יד בית הכנסת חב"ד על ידי הרב דובי קעניג והרב דוד גינזבורג, ביום רביעי בשכונת נחל צבי על ידי הרב זלמן הכט והרב מני רוזנשיין וביום חמישי על ידי בית הכנסת חב"ד לצעירים ברחבת ישיבת חב"ד.

שמחת בית השואבה המרכזית התקיימה במתחם הקניות פרץ סנטר והשתתפו בה למעלה מ-700 אנשים, נשים וילדים, במקום הוקם פארק מתנפחים ענק לילדים כשעל השמחה מנצח אמן ה-DJ ר' משה חמו. שמחה זו אורגנה ביד רמה על ידי שלוחי הרבי מליובאוויטש בשכונת פנינת העמק, רב השכונה הרב דובי ומושקא גינזבורג. מחזה מרנין לב היה לראות את ההמונים צופים בריקודים כשחלק לא קטן מהם נסחף גם הוא לשמחה ומצטרף לחגיגה ולריקודים.

3 סוכות מרכזיות הוקמו ברחבי מגדל העמק ע"י בית חב"ד, כאשר פעילי חב"ד מאיישים את הסוכות במשך כל ימי חול המועד ומזמינים את הציבור לברך ולטעום מיני מאפה בסוכה ולקיים את מצוות ארבעת המינים. סה"כ בירכו על ארבעת המינים במשך ימי חול המועד בסוכות האחווה למעלה מ-2,500 יהודים!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.