מערכת COL | יום כ"ד תשרי ה׳תשע״ז 26.10.2016

אשדוד: מאות בהקפות השניות ברובע א'

מאות מתושבי אשדוד השתתפו בהקפות שניות שנערכו מיד במוצאי שמחת תורה ברחבה הגדולה בסמוך לאצטדיון ברובע א' ע"י המרכז לצעירים 'ילדי שגיא ויעקב' ברובע א', בהשתתפות שליח הרבי ברובע י"א אשדוד הרב מרדכי מנשה לאופר שרקד ושימח את ההמונים. את המעמד כיבדו רבנים, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ואישי ציבור  הקפות שניות ברובע א' אשדוד
אשדוד: מאות בהקפות השניות ברובע א'


מאות מתושבי אשדוד השתתפו בהקפות שניות שנערכו מיד במוצאי שמחת תורה ברחבה הגדולה בסמוך לאצטדיון ברובע א' ע"י המרכז לצעירים 'ילדי שגיא ויעקב' ברובע א', בהשתתפות שליח הרבי ברובע י"א אשדוד הרב מרדכי מנשה לאופר ומנהל בית חב"ד שרקד ושימח את ההמונים, רבנים, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ואישי ציבור.

המעמד החל כאשר המוני צעירים הוציאו מהיכל ארון הקודש את ספרי התורה בזרועותיהם בזה אחר זה, ויצאו בתהלוכה לרחבה הגדולה, שם הונחו על שולחן מרכזי ענק אחר הכבוד ספרי התורה.

במהלך האירוע חולקו 'חינם' לילדים 1000 שקיות ממתקים ושוקולדים, 1000 שקיות שתיה, ומקלות סוכר ושקיות פופקורן במשך כל הערב עד לשעת חצות לילה.

על התזמורת שירה ופיוט, ניצח התקליטן אבי בוזגלו שהיטיב להנעים את ההקפות שניות בטוב טעם ובשמחה מירבית בשילוב מחרוזת ניגוני חב"ד.

ציבור המשתתפים ערכו שבעה הקפות סביב ספרי התורה כשאת ההקפה הראשונה החל הרב אילן גוזל רב המרכז לצעירים ומיד אחר כך פתחו בריקודים כשרבים מצטרפים לשירה ולריקודים בשמחתה של התורה.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי התכבד בהקפה שלישית ונסחף אף הוא למעגלים והודה מקרב ליבו לארגון ''ילדי שגיא ויעקב'' אשר פועלים בדרך של אהבה עם הצעירים בעשיה הברוכה במשך כל השנה כולה. כמו"כ ראש העיר בירך את שליח הרבי הרב מרדכי מנשה לאופר על פעולותיו הברוכות בעיר במשך ימות השנה.

ב'ילדי שגיא ויעקב' מציינים בסיפוק רב על פעילות העניפה של חודש הרחמים והסליחות בכנסים הרבים והגדולים בהם השתתפו אלפים רבים מתושבי העיר של חיזוק והתעוררות ומקוים להמשיך כך בתוכנית 'חורף חם' בחודשי החורף הבאים עלינו לטובה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.