מערכת COL | יום כ"ד תשרי ה׳תשע״ז 26.10.2016

שמחת בית השואבה המרכזית בראשל"צ ● גלריה

קהילת חב"ד בראשון לציון בראשות הרב מרדכי צבי דוברבסקי, קיימה ביום הראשון של חול המועד סוכות את שמחת בית השואבה המרכזית כאשר כולם כבר יודעים שאת יום חול המועד הראשון רוקדים עם קהילת חב״ד ● האירוע מתקיים מזה כעשור, וגם השנה הופיעה מקהלת הילדים של ישיבת הערב בניצוחו המקצועי והמיוחד של ר' אלאור ולנר  שמחת בית השואבה
שמחת בית השואבה המרכזית בראשל
קהילת חב"ד בראשון לציון בראשות הרב מרדכי צבי דוברבסקי, קיימה ביום הראשון של חול המועד סוכות את שמחת בית השואבה המרכזית כאשר כולם כבר יודעים שאת יום חול המועד הראשון רוקדים עם קהילת חב״ד. האירוע הוא בשיתוף חבר המועצה שמעון טברלסי, והוא התקיים כמידי שנה בחניון הסמוך לבית יד לבנים בעיר.

האירוע המסורתי שמתקיים מדי שנה, נכחו מאות רבות מתושבי העיר ומחוצה לה. הזמר בערל צוקר ואמן הקלידים ר' אלאור ולנר, ור' לב לייבמן, היו אמונים על המוזיקה, והרקידו את הקהל. האירוע מתקיים מזה כעשור וגם השנה הופיעה מקהלת הילדים של ישיבת הערב בניצוחו המקצועי והמיוחד של ר' אלאור ולנר. המקהלה שרה מחרוזת ניגוני חודש תשרי, והקהל היה מרותק ומאד נהנה.

בנוסף, כלל האירוע הקרנה של סרט וידאו מיוחד - חגי תשרי שהתקיימו אצל הרבי ודברי ברכה של רב קהילת חב"ד מרדכי צבי דוברבסקי, מקומם של הילדים היקרים לא נפקד והופעה מרהיבה בפעלולי אש ריתקה את כולם. דברי ברכה חמים נשא גם יו"ר המועצה הדתית מר ישעיהו מלכה שהעלה על נס את פעילות חב"ד בעיר.

הרב מרדכי צבי דוברבסקי אמר באירוע: אנו זוכים לקיים את שמחת בית השואבה זה שנים רבות ומביאים את השמחה לרחובה של עיר לטובת כלל הציבור בעיר, זוהי דרכה של חב"ד ודרכו של הרבי מלובביץ להפיץ את היהדות ואת השמחה החסידית במאור פנים לכל אשר בשם ישראל. אני מברך את כלל תושבי העיר שרוח זו תימשך בכל השנה כולה.

את אירוע אירגן מענדי דוברבסקי מנהל הפעילות בקהילת חב״ד, וסייע רבות במתן אישורים עירוניים ובתקציב מהמועצה הדתית רונן זינגר חבר המועצה הדתית. צפו בוידאו:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.