מערכת COL | יום כ"ב תשרי ה׳תשע״ז 24.10.2016

חב"ד נתניה: המונים בפעילות חסרת תקדים בחג הסוכות

המונים מתושבי נתניה נחשפו השנה למצוות חג הסוכות ע"י מאות פעילי חב"ד בנתניה: כ- 7,000 אנשים ברכו על הלולב ב'סוכות הפתוחות' היפהפיות של חב"ד. אלפים השתתפו בשמחת בית השואבה שהתקיימה מידי לילה. כ- 1,000 קשישים השתתפו ב 17 מסיבות חג. כל זה מבית היוצר של אגף הפעילות בבית חב"ד נתניה בהנהלת הרב נח סוליש ובראשות הרב מנחם ולפא יו"ר מוסדות חב"ד ורב קהילת חב"ד נתניה  פעילות חסרת תקדים בחג הסוכות
חב
שמחת בית השואבה: במדרחוב הרצל אזור הבילוי המרכזי של נתניה וישובי הסביבה, התקיימה מידי לילה שמחת בית השואבה המונית וכן הקפות שניות במוצאי שמחת תורה. מחזה מרנין לב היה לראות את ההמונים צופים בריקודים כשחלק לא קטן מהם נסחף גם הוא לשמחה ומצטרף לחגיגה ולריקודים. השמחה אורגנה ביד רמה ע"י הרב יעקב מאזוז מנהל בית חב"ד לדוברי צרפתית. כשעל השמחה ניצח ביד רמה אמן הקלידים ר' מענדלה מאזוז.

כן התקיימה שמחת בית השואבה שזכתה להצלחה גדולה ובהשתתפות המונים ב"גן יהושע" ע"י בית חב"ד צפון נתניה. על השמחה והארגון עמלו הרב צבי וילהלם מנהל בית חב"ד צפון נתניה והרב נחום גולדשמיד משלוחי חב"ד לצפון נתניה שאף הנחה את האירוע כולו.

מסיבות חג במועדונים לקשישים ובתי האבות: כ- 1,000 קשישים השתתפו ב-17 מסיבות חג שהתקיימו בכל רחבי העיר. הקשישים נהנו מתוכנית מרתקת שכללה שירים משירי החג בליווי מוזיקלי וסיפורים מהווי חגי חודש תשרי. את התוכנית הגיש מנהל הפעילות הרב נח סוליש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.