מערכת COL | יום י"ח תשרי ה׳תשע״ז 20.10.2016

סוכת אורות מאירה את אור יהודה

תושבי אור יהודה שמחו לראות ברחבי העיר - בארבעה מוקדים מרכזיים סוכה שנבנתה במיוחד בשבילם. בית ספר אורות חב"ד בעיר, יצא ביוזמה מיוחדת ומבורכת בשיתוף עם עיריית אור יהודה ומחלקת התרבות התורנית בעיר, בהקמת ארבע סוכות המזמינות את תושבי העיר ליטול לולב ולברך את ברכת ׳ליישב בסוכה'    סוכת אורות
 סוכת אורות מאירה את אור יהודה
תושבי אור יהודה שמחו לראות ברחבי העיר - בארבעה מוקדים מרכזיים סוכה שנבנתה במיוחד בשבילם. בית ספר אורות חב"ד בעיר, יצא ביוזמה מיוחדת ומבורכת בשיתוף עם עיריית אור יהודה ומחלקת התרבות התורנית בעיר, בהקמת ארבע סוכות המזמינות את תושבי העיר ליטול לולב ולברך את ברכת ׳ליישב בסוכה׳.

משפחות חב״ד בעיר נרתמו בשמחה למשימה ובכל יום מימי חול המועד במשך 3 שעות הם נמצאים בסוכה, קוראים לאנשים וילדים להכנס לסוכה, לקיים את מצוות נטילת לולב. מכינים עם הילדים יצירה חוויתית ומכבדים אותם בכיבוד ושתיה.

התגובות מהעוברים והשבים (והנכנסים…) נלהבות מאוד. ״כל כך מרגש שחשבו עלינו״ ״נכנסתי לסוכה וכל כך נהניתי, אפילו הזמנתי את כל החברים שלי לבוא...״

מדברי המנהלת הגב׳ מלוב: ״הרצון הזה להקים את סוכות אורות ברחבי העיר נולד מתוך חשיבה על החשיבות לתרום לתושבי העיר, ולהאיר את סביבת בית הספר. בסייעתא דשמיא הצלחנו להוציא את זה לפועל, בזכות כל המסייעים במלאכה. אני רוצה להודות לכל צוות המורות, לקהילת חב"ד בעיר ולעיריית אור יהודה, שנרתמו למשימה ויחד הצלחנו להוריד את זה למעשה. אני בטוחה שנמשיך להאיר את העיר בעוד פעולות בהמשך השנה״.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.