מערכת COL | יום י"ז תשרי ה׳תשע״ז 19.10.2016

שמחה בטהרתה בעיר ביתר עילית ● תיעוד ענק, וידאו

שמחת בית שואבה מרכזית ורבת רושם נערכה אמש בעיר ביתר עילית, בהשתתפות אלפים מתושבי העיר ומחוצה לה, ובהשתתפות רבנים משפיעים ופרנסי העיר ● האירוע שתוכנן במשך שבועות רבים ע״י נציג חב"ד הרב יעקי הרשקופ והרב שניאור הניג ובהתגייסות אנ"ש הצליח ב״ה למעלה מהמשוער ובמעגלי הרוקדים ניתן היה לראות מבני כל החוגים והעדות ● סיקור מיוחד, 100 תמונות. בפנים: טעימה מריקודי השמחה, ולהטוטי האש ● שמחה בטהרתה בביתר עילית  צפו
שמחה בטהרתה בעיר ביתר עילית ● תיעוד ענק, וידאו
צילום: יוסי רייניץ

שמחת בית שואבה מרכזית ורבת רושם נערכה אמש בעיר ביתר עילית, בהשתתפות אלפים מתושבי העיר ומחוצה לה, ובהשתתפות רבנים משפיעים ופרנסי העיר.

האירוע שתוכנן במשך שבועות רבים ע״י נציג חבד הרב יעקי הרשקופ והרב שניאור הניג הצליח ב״ה למעלה מהמשוער ובמעגלי הרוקדים ניתן היה לראות מבני כל החוגים והעדות, ראשי ישיבות לצד בעלי בתים בני תורה לצד בעלי עסק.

הרב יהודה קפלן והרב יוסף רייניץ ממארגני השמחה סיפרו ל-COL כי השמועה הרווחת בעיר היתה שלא כדאי לפספס את השמחה שהחבדניקים מארגנים, ומשפחות שלמות תיכננו את כל לוח הזמנים שלהם לחול המועד לפי היום והשעה בא נקבעה השמחה המרכזית של חב"ד ביתר.

תזמורת רבת נגנים הנעימה את הערב שעות רבות, כשרבים מבני העיר עשו הפסקות קצרות לאמירת לחיים בסוכות שהוקמו לצורך החגיגה בסמיכות לרחבת הריקודים.

במהלך הערב הופסקה התזמורת מפעם לפעם כשבזמן הזה צפו המשתתפים במראות קודש מחצר הרבי כמו גם לצורך אמירת 12 הפסוקים.

בין ריקוד לריקוד הושמעו גם ברכותיהם של הרבנים והפרנסים ובראשם הרב אשר לעמיל הכהן שליט״א וראש עיריית ביתר עילית ר׳ מאיר רובינשטיין שסייע רבות בכל התחומים בידי המארגנים, ובהכוונת הרב יהודה דייטש רתם את הרב יוסי יונה מנהל אגף שפ"ע
את מר דרור נתן ומר אליהו רוזברגר-  מחלקת ביטחון, ומר פראג' דהאר יועץ בטיחות.

בסיום הערב הודה המנחה הרב מנחם מענדל רוט למשתתפים ובשמם לאחים חבה, אלי יוחנן, רשת עזרה ואחווה, בכך שאיפשרו את קיום האירוע בתחומם.

כמו כן הביע המנחה בשם כולם תודה מיוחדת לאנ״ש שהוזילו מממונם להצלחת האירוע.

בעיצומו של האירוע האירו שמי ביתר וסביבותיה באור יקרות על ידי זיקוקים עוצמתיים זכר לאבוקות של אור ובכך הצליחו המארגנים להביא את השמחה גם למעט האנשים שנשארו בביתם וגם לישובים סמוכים.

"אין ספק ", מסכמים הרב הרקשופ והרב הניג, "כי בביתר עוד יזכרו חודשים רבים את השמחה שהיתה כאן אמש".

לאחר חצות הלילה התפזרו האלפים לבתיהם כשחלק גדול מהמשתתפים המשיך להתוועדויות חסידיות בבתי אנ״ש הרבים כ״י הפזורים ברחבי העיר. לצפיה בוידאו:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.