מערכת COL | יום ט"ז תשרי ה׳תשע״ז 18.10.2016

תלמידי כיתה ח' בת"ת כפ"ח נבחנו אצל הרב חיים אהרן

תלמידי כיתה ח׳ בתלמוד תורה בכפר חב״ד נבחנו במוצאי שבת את המבחן הראשון מתוך סדרת מבחנים חיצוניים שנעשים ע״י ראשי ישיבות מדי סוף חודש • את המבחן הפעם עשו התלמידים אצל הרב חיים אהרון ראש ישיבת תומכי תמימים ברחובות, וקדמו לבחינה זו חזרות אצל הבוחן הוותיק שממשיך ללוות את תלמידי כיתה ח' – הרב משה רוזנפלד • לכתבה המלאה
תלמידי כיתה ח' בת


תלמידי כיתה ח׳ בתלמוד תורה בכפר חב״ד נבחנו במוצאי שבת את המבחן הראשון מתוך סדרת מבחנים חיצוניים שנעשים ע״י ראשי ישיבות מדי סוף חודש.

את המבחן הפעם עשו התלמידים אצל הרב חיים אהרון ראש ישיבת תומכי תמימים ברחובות.

המבחן היה על שלושת הדפים הראשונים מפרק האישה שנתארמלה גמרא רש״י תוס׳ ומפרשים - הספק הלימודים שנלמד בכיתה במהלך חודש אלול.

קדמו לבחינה זו לימודים וחזרות של התלמידים בימים ובלילות, בחינות בכתב שהיו מדי שבוע ובחינה מקדימה בע״פ אצל הבוחן הוותיק הרב משה רוזנפלד.

הרב אהרון והרב רוזנפלד שמשמשים היום גם כחברי הנהלת הת״ת הביעו הערכה רבה לתלמידים שהפגינו ידע רב ומעמיק וזאת לצד הספק מרשים בכמות ובאיכות בגפ״ת ביחס לתקופה הקצרה בה נלמדו הסוגיות.

התלמידים מצידם יצאו מהבחינות כשהם חדורים בתחושת הצלחה מחד ומוטיבציה רבה מאידך להסתער על עונת החורף ולהוציא מעצמם את המיטב שבמיטב.

"אין ספק", ציינו הבוחנים "שרק מסלול תובעני ומאתגר כשבצידו הצלחה והישגים מוכחים, ממלא את התלמידים בתחושה אמיתית של הצלחה, מה שמעודד אותם להמשיך במאמץ הלימודי שבודאי גם תורם רבות ל'נחיתה רכה' בישיבות."
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.