מערכת COL | יום י"ד תשרי ה׳תשע״ז 16.10.2016

כהוראת הרבי: רבבות ילדי ה'רשת' ישתתפו במבצע יומי בסוכות

לאור הוראת הרבי להנהלת 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש', לדאוג לתלמידים הלומדים במוסדות החינוך החב"דיים הפזורים ברחבי הארץ, גם בימי חג הסוכות, הושק מבצע חסר תקדים בהשקעתו ● דיסק מושקע שהופץ ברבבות עותקים, תוכנית חסידית מרתקת בה שישתתפו התלמידים מידי יום, צבירת נקודות ופרסים ● לראשונה: גם ילדי השלוחים, דוברי העברית, המתגוררים ברחבי העולם, יוכלו ליהנות מהתוכנית  כל הפרטים בכתבה המלאה
כהוראת הרבי: רבבות ילדי ה'רשת' ישתתפו במבצע יומי בסוכות
לאור הוראת הרבי להנהלת 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש', לדאוג לתלמידים הלומדים במוסדות החינוך החב"דיים הפזורים ברחבי הארץ, גם בימי חג הסוכות, הושק מבצע ייחודי וחסר תקדים בהשקעתו.

במסגרת המבצע, חולק לתלמידים דיסק עם אמצעים טכנולוגיים שפותחו במיוחד, בכדי לוותר על הצורך בשימוש באינטרנט, דרכו נחשפים התלמידים מידי יום לתכנים חסידיים.

"בכל חופשה אנו בוחרים נושא מיוחד והשנה בחרנו להתמקד בחינוך התלמידים לשימוש נכון בכוח הדיבור, לאור משנת החסידות: הודיה להשם, ברכות, עניינים של בן אדם לחברו, תיקון הדיבור ועוד", מספר מנכ"ל ה'רשת' הרב אליהו קריצ'בסקי, "הדיסק מעביר לתלמידים את המסרים לאור האושפיזין הכללי והחסידי של אותו יום. כך, למשל, לומדים מדוד המלך על הודיה להשם באמצעות פרקי התהילים, מיוסף הצדיק כיצד וויתר לאחיו וכדומה".

הדיסק הייחודי, שהופץ ברבבות עותקים, מאפשר לתלמידים לחיות עם האושפיזין של אותו יום באופן החוויתי ביותר, באמצעות תוכנית מרתקת הכוללת אולפן ומגיש ואובייקטים טכנולוגיים מרהיבים. כל תלמיד שמשתתף בתוכנית היומית, צובר נקודות ולאחר החופשה יקבל פרס מיוחד בבית הספר.

בקטע הוידאו היומי, משתתפים התלמידים במבצע, בו מתבקשים לשנן תניא ועל ידי זה "לטהר את האוויר". שינון התניא, גורם להם ללמוד מידי יום ולעסוק בתכנים חסידיים. התוכנית היומית מסתיימת בחידון הלכתי חוויתי מהתכנים שלמדו באותו יום.
"לא מדובר בעוד דיסק וידאו חביב, אלא בתוכנית שמכניסה את רבבות התלמידים לסדר יום של לימוד", מסבירים ב'רשת', "זהו סדר יום חסידי שבוודאי ישפיע גם רבות על האווירה בבית. בתוכנית היומית יש משימה של כינוס צבאות השם, עם אמירת שתים עשרה הפסוקים ונתינת צדקה, כהוראת הרבי".

התוכנית הזו, עליה עמל צוות מיוחד של ה'רשת', משקפת את לקיחת האחריות על התלמידים בסוכות, כרצון הרבי, נשיא ה'רשת'. במקום שהילדים יהיו בעוד חופשה ויבזבזו את זמנם, הם מועסקים באופן יומי בעניינים של תורה וחסידות.

יצוין שלצד רבבות תלמידי ה'רשת', גם ילדי שלוחי הרבי, דוברי העברית, המתגוררים ברחבי העולם, יוכלו ליהנות מהתוכנית המיוחדת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.