מערכת COL | יום י"א תשרי ה׳תשע״ז 13.10.2016

חסידי חב"ד מתגייסים לעזרת משפחת ר' ראובן מרנץ ז"ל

בזמן שהאלפים ליוו את ר' ראובן מרנץ ע"ה למנוחות, בערב יום הכיפורים, התארגנה לה התארגנות ראשונית של קומץ חברים ומכרים שהבינו כי חייבים לתת את הדעת על בני המשפחה ברוכת 13 הילדים שנותרה יתומה ממפרנסה היחיד ואין להם כל משענת כלכלית, לא בהווה ובוודאי שלא בעתיד ● מסלולי ההתרמה וכניסה לדף ההתרמה  ר' ראובן מרנץ ז"ל
חסידי חב
בימים אלה, בהם "כל ישראל עסוקים במצוות", מתגייסים ידידים ומכרים לעזרת המשפחה ומקימים לה משענת כלכלית שתעניק את אפשרות הקיום בהווה ובעתיד.

חברי הקרן פונים לכל אחד ואחת מאנ"ש שיחיו: "כל מי שלומד את התניא היומי של היום, י"א תשרי, אינו יכול להישאר אדיש לנוכח דברי אדמו"ר הזקן: "...לקיום כל המצוות בכלל ובפרט מעשה הצדקה העולה על כולנה, המגינה ומצילה בפירותיה בעולם הזה מכל מיני פורענויות המתרגשות, כדכתיב 'וצדקה תציל ממוות' וכל שכן משאר מיני ייסורים הקלים ממוות – כל שכן שטוב לנו גם בעולם הזה להקדימה כל מה דאפשר, שהרי אדם נידון בכל יום...", אנא הושיטו יד ועזרו כפי יכולתכם!"

כל שקל שנתרם מוכפל מיידית ע"י 'עמותת כפר חב"ד' בשיתוף עם עו"ד מרדכי ציבין שי' וזאת רק במשך השעות הקרובות, אנא טול חלק במצווה חשובה זו והיה שותף לחסד גדול בימים נוראים ונשגבים אלה.

הבשורה הפתאומית על פטירתו הטראגית – ערב יום הכיפורים – של החסיד היקר והאהוב ר' ראובן מרנץ ז"ל, והוא בן 57 שנים בלבד, הכתה את חסידות חב"ד בכלל ואת תושבי כפר חב"ד בפרט, ביגון ובתדהמה שקשה לתארם במילים. בר' ראובן ז"ל, שהיה מלמד דרדקי ומשמח לבבות, נתקיים מאמר החכם, "החסיד צהלתו על פניו ודאגתו בליבו". ר' ראובן היה איש מורם מעם, ירא שמים בתכלית וסמל לדברי המשנה "טוב לשמים וטוב לבריות".

בזמן שהאלפים ליוו את ר' ראובן למנוחות, בערב יום הכיפורים, התארגנה לה התארגנות ראשונית של קומץ חברים ומכרים שהבינו כי חייבים לתת את הדעת על בני המשפחה ברוכת 13 הילדים שנותרה יתומה ממפרנסה היחיד ואין להם כל משענת כלכלית, לא בהווה ובוודאי שלא בעתיד.

בצאת היום הקדוש הוחלט על הקמת קרן חירום שתנוהל על ידי "כולל חב"ד" ובשיתוף עם שבעה חברים: ר' צבי מרנץ, ר' רמי מאיר, ר' אליעזר שניאורסון, ר' מנדי אשכנזי, ר' יוסי פלס, ר' יעקב קניג ור' שלמה ויינפלד.

כל שקל שייכנס, מוכפל מיידית ע"י 'עמותת כפר חב"ד' בשיתוף עם עו"ד מרדכי ציבין שי' והכספים שנאגרים ילכו נטו לקרן החירום אשר תבטיח את המשך קיומם בכבוד, בהווה ובעתיד, של האלמנה והיתומים שיחי'.

"זוהי טרגדיה גדולה מאוד שלא את כל פרטיה אפשר אפילו לפרסם", אומר אחד מחברי הקרן ומוסיף, "אנחנו נמצאים בתקופה של חגים, כאשר משוש ליבה של משפחה גדולה ומפוארת נסתלק ברגע אחד. לא נוכל לעמוד מנגד ולשמוח בשמחת החגים שבפתח, בטרם הושטנו יד וסייענו – כל אחד בהתאם ליכולתו האישית – למשפחת מרנץ היקרה".

כל מי שיתרום ויסייע לאלמנה והיתומים יזכה לבטח שיתקיימו בו דברי חז"ל על הפסוק "ושמחת לפני ה' אלוקיך וגו'": "אמר הקב"ה: לי יש ארבעה בני בית, שהם הלוי, הגר, היתום והאלמנה. ולך יש ארבעה בני בית, שהם בנך, ובתך, ועבדך ואמתך. אם אתה משמח את שלי, אני משמח את שלך!".

מסלולי התרומה (אפשר כמובן לחלק עד 36 תשלומים בהו"ק) הינם:
1000 ₪ שלך שווה למשפחה 2000 ₪
1800 ₪ שלך שווה למשפחה 3600 ₪
3600 ₪ שלך שווה למשפחה 7200 ₪
מסלול הזהב: הו"ק קבועה באשראי בסכומים: 50 / 100 / 150 / 200 שקלים לכל חודש.
וכל המוסיף תבוא עליו הברכה!
לכניסה לדף ההתרמה:
לחצו כאן
במידה והינכם מעוניינים לתרום בדרך אחרת מאשר כ"א אנא סמסו למספר 054-6500770 את שמכם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.